Suntem MULTI

daca Silviu va iubeste!

EU NU!  NU VA PLAC… ma enervati… sunteti animale nespalate…

Care va urcati cu picioarele pe skoda octavia nou-noutza neagra cu picioarele voastre de vite ca sa pozati cu telefoane ieftine si lucioase un brad luminat ce oricum nu o sa iasa ! acelasi telefon pe care ascultati si manele pe speaker! (nu nu este a mea masina)

Care urlati si va bateti ca nu se misca prea repede HOARDA de oameni stransa la brad. UNDE SA SE MISTE… nu se misca nimeni.

Care injurati si tipati si nu stiti sa spuneti pardon…

Ce este mai sus este mesajul unui amic de-al meu impreuna cu o parte de-a mea.

Am fost la brad… nu am intrat in nebunia aia din piatza… Unul dintre cei mai buni prieteni de-ai mei … a intrat.😦

Etichete: , , ,

2 Răspunsuri to “Suntem MULTI”

  1. Melk Says:

    Si? A mai iesit?

  2. dvictor Says:

    jumulit… rau

Lasă un răspuns

