auzi… :)) serios acuma Cel mai tanar milionar

Am citit articolul asta atras desigur de titlu *.

dupa cum spun altii, participi la licitatii cu statul si te transformi din contribuabil in furnizor, iar statul devine din”autoritate” – client. ” – adica are contracte cu statul… nimic rau.
” „Peste 30 de ani voi fi tot un conducator. Vom vedea de care.” Poate un conducator de stat, ca tot a activat in politica atata vreme, migrand de la un partid la altul in momente strategice (cand treceau la guvernare). ” – am o senzatie ca acest ultim aliniat (pasaju cu italic) a demonstrat supararea reporterului nu credeti?

O vorba am, si am prieteni bagati in politica: Nu mai da cu gura stanga dreapta daca si tu le mai faci. taci din gura.

Nu am nimic pt cei ce fac contracte cu statul… dar am pentru cei care fac contracte cu statul si in loc de o autostrada dau un drum de tzara, aia ma supara.

La noi in tara este o MANIE pentru contracte cu statul… ai un contract drept urmare hai sa fi urmarit ca ceva este in neregula.

DA SE UITA CINEVA LA CALITATE? de ce nu incepem si noi… ca un popor destept sa gandim asa:

Firma X facut strada asta de 2 metri. A luat un milion de dolari/metru.

A facut strada?… Check

A facut strada la termenul promis?… Check

Arata bine comparativ cu strazile europene? … Check

A rezistat un 2ani?… Check

Pai atunci daca vrei sa il investighezi… baga-l la sfarsitul listei si cand termini cu aia care ti-au dat 1 metru pavat cu pietris si celalat metru inca in cosntructie ajungi la cei care au facut treaba buna. SI DATA VIITOARE ITI BAGI UN PLAFON COMPARATIV CU UE(la preturi).

Nu e mai logic sa judeci dupa produsul final in duritatea prin care investighezi.

Dar la noi… e greu…

* articol primit de la (ceacenuvafinumitapananuimidacomentariupeblogsauisifaceblogcasaopotcitacasastiucamacitestemaintrebcatpotscriesaiesdinfereastrabloguluimeugatanumaicitiatatcanumaiamidei)

Etichete: , , , , , , , ,

7 răspunsuri to “auzi… :)) serios acuma Cel mai tanar milionar”

  1. Melk Says:

    Fi-mi-ar sila de Asesoft si mai ales de al lor Teamnet. Am lucrat/lucrez cu ei si trag de banii datorati pana in ultima clipa. E vorba de foarte multi bani si de un consortiu cu niste firme straine, pentru care lucrez din cand in cand. Fler in afaceri, poate. Etica – 0.

  2. dvictor Says:

    Auzi… da tu unde lucrezi!!!!! 😀

    Daca esti timid da pe ddvictorr@gmail.com . Ma intrebam de mult chestia asta dar … eram timid…

  3. Melk Says:

    Nu-s timid. Firma e mica, formata din doi oameni din aceeasi familie. 😉

    Ne ocupam in principal de service pentru diferite echipamente navale si de consultanta in proiecte sau licitatii. Fiind partenerii/reprezentantii in Romania ai catorva companii destul de mari din afara, am avut ocazia sa lucrez si cu Asesoftu’ intr-un proiect comun. Sa zicem ca mereu au fost probleme si intarzieri cu banii din partea lor, ei cautand orice pretext ca sa amane anumite plati. Cand vor, lucreaza bine. Dar nu mi se par de incredere.

  4. dvictor Says:

    Eu cu asesoftu lucrez pentru indoor advertising iau anumite parti de la ei. (din cauza pretului).

    Inafara de acrimea unei tipe de la receptie care nu mai este acolo… au ramas doar nervii baietilor de unde ridici marfa… Sanse ca aia sa se miste mai repede acolo sunt … atat de mici ca si sansa sa arunce un zambet… inafara de fatza acra si plictisita de … car marfa si ma enerveaza. In fine… stau jos beau o apa… si fac browsing pe tel… ca altfel as inebunii…

  5. dvictor Says:

    Auzi… dar la firma asta ai pagina de internet? 🙂

  6. Melk Says:

    Eu am lucrat cu o divizie de programare a lor, si penru ca aveau experienta in licitatiile cu statul.

    Am domeniu si hosting, e-mail, da’ pagina e „in constructie”. Pana cand o sa am chef sa o finalizez. 😉

    Adica mai dureaza, mai ales ca inainte sa ma apuc de ea nu aveam habar de HTML. Un pretext bun ca sa invat.

    Deocamdata cautam noi clienti si licitatii, nu invers. Deci nu e urgenta.

  7. dvictor Says:

    Imaginea ta,cum sa nu fie o prioritate… 🙂 vorbim

Lasă un răspuns

