Volkswagen vs Opel

Desi cu noile masini am niste oameni care pur si simplu ar face fizic ceva pe VW lor S(h)I tinand cont ca daca mi-as lua o masina pt mine ar fi frantuzoaica sau Opel&BMW.

Nu m-am putut abtine sa nu dau poza asta:

volkswagen vs opel

stiu ca multi o sa comentati la faza cu masinile franceze! byte me! (adica muscati-ma)!

Etichete: , ,

2 Răspunsuri to “Volkswagen vs Opel”

  1. luminitamalanca Says:

    f tare🙂

  2. Sorin Says:

    Tare. Nu am o pasiune pentru o marca de masin. Sunt pasionat de ele. Imi place poza…e tare..:)

Lasă un răspuns

