mint emagu

Emag livreaza IMEDIAT cand produsul este „In stoc”.

emag livreaza

De aia mi-am comandat o husa pentru nokia neagra.

Am stat la cozi:

1 coada de la comenzi

2 coada de la caserie

3 coada de la ridicare produs

Au avut huse NEGRE Nokia… totul era in regula… doar ca acum erau roz :))

Au insitat putin pe acolo cei de la vanzari daca vreau sa raman cu cea roz. 😀 Am refuzat pt ca era cadou si oricum nu mergea cu stilul meu vestimentar (din ziua respectiva nu in general)

4 coada comenzi pt anulare

5 coada caserie pt primire factura

1 ora si 23 minutela magazinul online unde „online este mai simplu” LA PROPRIU!😀

A fost mai agitat de sarbatori pt ca eram cu vreo 7 oameni care stateau sa anuleze factura pt produse ce nu erau de fapt pe stoc.

In general Emag se respecta mai mult. Stiu pt ca am lucrat p-acolo.🙂

Nu am cumparat online pt ca ma asteptam sa se intample acelasi lucru numai  ca de data asta ar fi fost produsul la mine acasa.

IN PLUS… transportul pt o husa este cat 60% din husa.😀

Etichete: ,

5 Răspunsuri to “mint emagu”

  1. Sorin Says:

    Am patit-o cu cei de la eMAG. Nu sunt rautacios. Dar am dorit si eu un cooler pentru 775 la 150 RON. Scria ca este in stoc. Sun si stau pe fir cam 20 de minute….aproape ca mi-am consumat toata cartela. Renunt. Suna un prieten pentru aceeasi problema. Intr-un final raspunde o doamna sictirita…nu stiu motivul. Si imi spune ca nu mai e pe stoc de f multa vreme si-mi recomanda ceva de 400 RON. Asa ceva nu se face. Nu m-a deranjat ca nu au pe stoc, cat faptul ca suna si nu raspundea nimeni, sau m-au pus pe asteptare 20 de minute

  2. dvictor Says:

    si eu am observat ca in ultimul timp … e cam sictirita lumea de la telefonul emag. Parca le-as face eu un serviciu lor. Asta sunt deacord.

    Eu vroiam sa-mi cumpar un procesor. Am vorbit cu ei… i-am rugat sa ii rezerve… baiatul a zis ca il rezerva… dar dureaza. Sun in4 zile… imi zice ca mai dureaza… sun in o saptamana… imi zice ca mai dureaza…
    trece o sapatamana jumatate sun… si imi zice ca nu vor mai avea pe stoc niciodata…😀

  3. Scurte/Quickies 5.0 - de la altii de pe blog (magazine online) | Liviu Taloi Says:

    […] o paranteza, imi permit sa pun un link aici: Online va fi mereu mai simplu – " 1 coada de la comenzi; 2 coada de la caserie; 3 coada de la ridicare produs […]

  4. Aurel63 Says:

    Cred ca lipsa respectului fata de client e principala lacuna vizibila in politica emag, mai ales ca la profitul anual si-ar permite ceva investitii si o imbunatatire a serviciilor.
    Una peste alta, baietii stau linistiti, fiindca sunt bine plasati pe piata online, acu au inceput sa dezvolte si off.
    Sincer, eu nu as putea dormi noaptea la gandul ca as putea primi reprosuri din partea clientilor, in ipoteza ca as gestiona un magazin online. Domnii de la emag se pare ca dorm bustean!
    Vorba zicalei: „dormi linistit emag, imaginea pozitiva creata online in ani de zile iti va produce vanzari, nu conteaza ce zic unii clienti”

    Asta apropo de „dormi linistit, FNI vegheaza”

  5. dvictor Says:

    :)) pt FNI.

    Cred ca problema e legata de oameni foarte mult si de organizarea lor interna.

    Adica nu pot sa-ti spuna ca nu mai au pe stoc cand ajungi la primul ghiseu si sa nu treci prin toate etapele? Deci problema este f mare cu managementul stocului.

    Ajungi frustrat cand stai la coada… ajungi frustrat cand au pe stoc doar jumatate de comanda(pe intamplate zic).

    toate ca toate… cineva de la emag ar trebuii sa ii faca o statuie sefului de marketing sau cel ce la ei stabileste politica de pretz si campaniile.

    Oricum stiu ca Domnul Radu, la cat de enervant este, are o viziune buna si cred ca emag o sa isi repare toate problemutzele astea acum.

    Pana una alta au 1 milion $ din decembrie😀

Lasă un răspuns

