Gps 3d IGO8

La noi in Romania inca da rateuri. Daca nu as cunoaste orashul… m-as enerva doar cu un gps.

Si englezii au asa ceva (click „more” pt poza mai mare):
PENTRU MINE(nu completati de 2 ori🙂 ):Ajuta-ma cu 5 raspunsuri (4 grila) multumesc mult!🙂

subiect si poza de aici

Melk comenteaza mai mult pe tema si aici

Etichete: , ,

8 Răspunsuri to “Gps 3d IGO8”

  1. Luminita Says:

    corect, in Bucuresti nu-ti foloseste foarte mult (decat daca esti pe vreo straduta infundata si nu cunosti cartierul). insa iti foloseste in afara bucurestiului sau cel putin asa a fost in cazul meu.

  2. dvictor Says:

    Da, afara este util. Ma refeream strict in oras, unde te mai vede pe alte strazi… sau te duce de jur imprejurul unui sens giratoriu

  3. Melk Says:

    OLD…

    http://darthmelk.blogspot.com/2007/05/igo-8.html

    Da’ ca sa arate bine, tre’ sa ne schimbam PDA-urile cu ceva VGA, minim 4″ si procesor peste 500 MHz, parerea mea. Plus ratatii de la noi inca nu au unit autostrada A2 cu restul drumului spre Constanta, si te ruteaza prin Slobozia (ultimul update). Iti dai seama in cate zeci de ani o sa avem si noi harta 3D cu obiecte daca nu au fost in stare in 2-3 ani sa termine o harta 2D decentai.🙂

  4. dvictor Says:

    :)) nu stiam de aia cu autostrada… pe mine gps-ul m-a dus in bucuresti in jurul unui rond… de 2 ori… si se reconfigura de fiecare data…😀

  5. aniculescu1 Says:

    Eu am patit una si mai faina. Am plecat din Constantza si am vrut sa evit Bucurestiul. Asa ca am dat ruta prin Slobozia. GPS-ul m-a scos din nou pe autostrada. Asa ca am oprit sa vad care e treaba. Am luat tot harta mea veche si am vazut ca ar putea fi, intr-adevar, ruta cea mai scurta daca te-ar scoate de pe autostrada in dreptul orasului Slobozia. Asa ca plin de speranta si incredere am continuat drumul. Am vazut eu ca dureaza cam mult pana sa ma indrume GPS-ul spre iesirea cu pricina. dar….ce stiu eu… Doar scula de 10 milione e mai desteapta (am zis eu). Si intr-un tarziu GPS-ul ma indruma sa ies de pe autostrada. Ceea ce am si facut.
    …primul indicator imi arata Slobozia 35 Km… Hmmm…Imposibil zic…ma gandesc …parca pe harta pare mai putin. Si merg mai departe…ma opresc la un han…pustiu in jur.. intru si intreb un chelner ametit daca e bine drumul spre ploiesti….Aaaaa! zice, nu e bine, trebuia sa o iau la stanga, spre Urziceni, dar nu-mi recomanda…e drumul ca dupa razboi…Mai bine o iei d-ta spre Slobozia si de acolo la Urziceni si mai departe la Ploiesti.
    -Si nu se poate altfel?- insist eu… – Nu, domnule….
    Asa ca in loc sa scurtez am facut 70 Km in plus. Mai bine mergeam dupa harta mea….era mai exact. Doar am mers ani de zile. Dar acum m-am dotat…deh…
    In Ungaria si Germania nu am avut insa probleme. Asa cum ziceti, ratatii astia ai nostri nu stiu ce fel de rute au comunicat ca sa salveze pe GPS…

  6. Szaszati Says:

    Daca vrei sa aflati mai mult, mai in detaliu despre iGO 8, atunci mergeti la adresa http://www.mobilearsenal.com/review/igo_8_continue_straight Un review complet si coerent despre iGO8. Pofta mare la citire;)

  7. Flavius Says:

    La mine ruta Buc-Constanta arata ok ( din centrul buc , pana aproape de plaja sunt 225 de km, pe metoda rapid), poate ai ceva dereglat prin al tau, al meu este ultima vers. din 15aprilie, plus o gramada de patchuri prin si pot spune ca am cel mai tare soft de gps la ora actuala. Eu personal sunt foarte multumit de el, mai are el mici buguri , dar cu siguranta pana la sfarsitul anului se vor remedia printr-o versiune finala.

  8. dvictor Says:

    Eu sunt foarte deranjat de GPS meu. In Bucuresti il rog sa ma duca la ferentari langa sebastian si ma duce in prelungirea ferentari… genial…

Lasă un răspuns

