Cui ii plac masiniile mici

masinile acestea mici nu cred ca aveam de 5 stele euroncap in teste… oricum… interesanta evolutie a primelor 2 masini din sir. Cum ar fi fost cu oameni in ele.

Jucarii

Etichete: ,

9 răspunsuri to “Cui ii plac masiniile mici”

  1. ihtys Says:

    Mie nu-mi plac nici cele mari, nici cele mici, prefer motoretele 🙂

  2. dvictor Says:

    …daca iti plac motoarele… si chiar ai un motor… SI CHIAR MERGI PRIN BUCURESTI cu el inseamna ca ai 3< cicatrici pe corpul tau.

  3. dvictor Says:

    daca n-ai… vei face… asa ca lasa-te 😀

  4. aniculescu1 Says:

    Hahaha…buna treaba!
    Mai, mie imi plac cele mari…sunt cam inalt
    Da…..si daca se poate sa fie si Mercedes.
    Sanse mai mici de cicatrici…mai ales pe starzile din vest
    Sau nord-vest…ma rog…in Europa

  5. dvictor Says:

    ai fi uimit… dar cele mari nu sunt cele mai sigure… majoritatea celor mari au 4 stele la testele euroncap. Singurele ce au 5 stele sunt: LandRover Freelander, Volvo X70, VW Touareg, BMW X5 (la a 2-a incercare revizuita).

    si mie imi plac doar masinile… conteaza marca… 😉

  6. aniculescu1 Says:

    eu am un Mercedes A Classe- nu e asa mare
    Se incadreaza
    Mi-ar fi placut sa fie un pic mai mare
    Oricum noul A Classe e un pic mai mare decat cel vechi
    mie imi place
    merge bine
    nu am probleme
    Am fost acolo la ei, la mama lor, in fabrica
    am vazut cum se construieste
    e super

  7. dvictor Says:

    Mult timp mi-a placut mercedes clasa A. Sa o stapanesti sanatos. Mai ales cum este acum Bucurestiul cred ca te descurci usor cu ea…

  8. aniculescu1 Says:

    😉
    Ti-am zis ca sunt din Satu Mare?
    Aici ma descurc.
    In bucuresti am fost anul trecut, in vara, intre cele autostrazi: Pit-Buc si Soarelui, pe centura.
    M-am intors pe la Slobozia-Ploiesti. Mi-a ajuns o data.
    Ma mir ca am trecut. E cam joasa masina si eu calaream niste „vai” si „dealuri” facute de TIR-uri. A fost cumplit.
    Nu stiu cum puteti sofa in Bucuresti…. Ce vad la TV….Brrrr…

  9. dvictor Says:

    este exagerat ce vezi la TV… In bucuresti trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Drumul ca drumul… nasol e cu parcarea…

Lasă un comentariu