Apple air 2

Apple air este ca si cum ai chema in oras o fata top model si in cand o iei cu masina vezi ca de fapt are cu ea si omul de la machiaj, agentul si 3 ajutoare de pr.

cititi articolul despre air (este impotriva lui air) :  AICI (adica da click pe aici)

Etichete:

6 Răspunsuri to “Apple air 2”

  1. Melk Says:

    In afara de fapul ca e usor si subtire, mi se pare o mizerie. Daca tot mi-as lua un laptop nou, ar trebui sa fie si performant, nu doar frumos.

    Apple isi continua politica – produse pentru manelari. Shiny, dar proaste dpdv tehnologic. Ca si iPhone.

    Analogia ta cu fata top-model nu e completa. „… si cand o iei cu masina vezi ca de fapt e proasta de da in gropi.”

  2. dvictor Says:

    corect… desi la iphone sunt pe jumatate deacord. Iphone prin multi-touch a fost un sut in fund pentru producatori. Deabia dupa ei a inceput si nokia sa isi foloseasca (imi scapa termenu) pt autorotate.

  3. Melk Says:

    Accelerometru e si pe K850i de vreo 6 luni, tot pentru auto-rotate in principal. Multi-touch, ecranul si interfata din iPhone sunt foarte misto, dar, dupa cum spuneam, sunt pentru show-off. Arata bine si atat. Nu avea nici 3G cand l-au lansat, pe cand altii au HSDPA. Nu are suport Bluetooth A2DP. Camera e o mare mizerie. E greu sa il completezi cu aplicatii folositoare. MMS. Parca nici RSS nu are. Si lista de lipsuri poate continua, da’ mi-e lene.

  4. dvictor Says:

    sa nu crezi ca ma convingi de ceva… nu mi-as lua iphone… dar discutam despre chestiile noi… si despre multimedia… este interesanta aia cu albumele… si la fel modul in care te distrezi cu pozele. cand arati cuiva… Vorbim doar multimedia… si stiu ca are camera proasta…

    PS: nu are rss din cate stiu

  5. luminitamalanca Says:

    voi baieti aveti dreptate. cu toate astea, eu mi-as lua o combinatie: un laptop destul de bunicel si care sa aratae binisor. anyway, n-am optat pentru air, poate pentur un asus eee, e micut si dragut

  6. dvictor Says:

    apare acum de 10 inch

Lasă un răspuns

