bonn, m-am intors (rapidut(z)e)

  • am fost zilele astea la Spring Time si mi-am dat seama ca oricat de „francizat” ar fi lantul, vor avea tot timpul problema taranimii. Oamenii de la pizza… tipau cand intra cineva pe usa cum ca pizza dureaza O ORA. Tipau ostentativ ca sa sublinieze ca nu au chef de munca.
  • Ma scarbesc si ma uimesc zilnic de invatamantul romanesc post-universitar! (dar nu ma infurii pentru ca lucrurile ce nu ma intereseaza sunt mai bune usoare)
  • Am discutat cu o tipa despre cum sa nu-si ia Audi A5 si sa isi ia Bmw M3… dar am ajuns la concluzia ca A5 este mai frumoas drept urmare este alegerea buna
  • m-am enervat din nou cum politicienii isi dau legi pentru a le fi bine

M-au impresionat:

  • „prietenul”meu Dinu Patriciu (in 2 emisiuni chiar).
  • Silviu Prigoana
  • genialitatea si siretlenia Domnului Baltazar (tot in 2 emisiuni)

Lasă un răspuns

