Galy Gay sau Un om egal un om

Galy Gay - teatrul de comedie

Galy Gay– sau Un om egal un om -de Bertolt Brecht 

Piesa frumoasa, relaxanta.

L-am descoperit pe  George Ivaşcu. Din asteptari si pareri pur personale nu-mi spunea multe. Il consideram chiar putin enervant, simteam pentru el acelasi lucru cum simt si pentru Bordeianu de la Acasa TV, o tipologie de om insuportabila.

Este prima data cand il vad intr-un spectacol. M-a uimit si mi-am schimbat parerea despre el. Palaria jos pentru tine domnule Ivascu.

Sandu Pop nici sa nu il recunosc ca actor, il stiam doar ca varu Sandu sau nea sandu cantaret de populara si reclame tv ciudate. Ma bucur ca are ceva mai mult miez. Rolul nu l-a pus in valoare enorm.

Piesa – interesanta. Nu este o comedie pura, in care sa razi cu lacrimi, as zice mai degraba ca prezinta intr-un mod nostim transformarea unui om. Majoritatea scenelor amuzante sunt facute de talentul actoricesc al lui George Ivascu (de unde si respectul meu nelimitat) Playback-ul guverneaza toate partile cantate si miscarea scenica nu este atat de mare. Este o piesa medie dar merita vazuta.

PS: George Ivascu are si un teatru. Pe dinafara arata foarte bine. (inca nu am intrat)

detalii si poze aici

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “Galy Gay sau Un om egal un om”

  1. teatrul metropolis Says:

    teatrul lui George Ivascu se numeste Teatrul Metropolis. Adresa este strada Mihai Eminescu nr. 89, (cum vii de pe Stefan cel Mare pe Tunari, prina intersectie la stanga, in dreptul bezinariei) Este prima cladire in stil hunderwasser din Romania.
    detalii pe http://www.teatrulmetropolis.ro

  2. dvictor Says:

    Stiu… am si zis ca am vazut teatrul :)… arata bine de afara…😀 dar daca are nevoie de promovare mai mare mai dau si eu odata link-ul: teatrulmetropolis o sa si intru… promit😀

  3. dvictor Says:

    in mod normal as sterge commentul de mai sus… daca nu era vorba despre teatrul Domnului Ivascu.

Lasă un răspuns

