meet the spartans

si smartini plange

Etichete:

7 Răspunsuri to “meet the spartans”

  1. adrian Says:

    Victore, Smartini nu plange, ca se duce in Elvetia la Euro 2008!😉

  2. dvictor Says:

    stiu stiu… dar el este indragostit de filmul 300😀 de aia ziceam… ! ca fapt divers… sa vezi cati barbati dezbracati apar in filmul ala!😀

  3. adrian Says:

    Si?
    Nu inteleg… Eu nu am vazut filmul, numai clipul asta al tau…

  4. dvictor Says:

    Nu filmul Meet the spartans ii place lui… asta este o parodie a filmului: 300 (acesta ii place lui… si recunosc ca si mie) http://www.youtube.com/watch?v=0gfZnWVoqZ8

  5. adrian Says:

    adica….

    indiferent ce sti in plus, nu ma deranjeaza. Face parte dintre prietenii mei, ca si ai tai.
    Nu tare am inteles ce ai spus… sau am inteles?

  6. dvictor Says:

    nici eu nu stiu ce zici… nu era vorba despre prietenii :)) ca suntem prieteni cu totii😀 … per total nu inteleg nimic:D

  7. adrian Says:

    e bine asa!😉

Lasă un răspuns

