catalin eurovision

ia uite ce l-au prins pe catalin la eurovision: aici

si ii adulmeca si pe nico si pe vlad mirita: aici(nu seamana… parerea mea)

Etichete:

10 Răspunsuri to “catalin eurovision”

  1. al2lea Says:

    Mi-ar parea rau… E pentru prima data cand am merge cu o piesa care suna cat de cat bine.

  2. dvictor Says:

    da, si eu sunt ok cu ea… dar parca este cam acelasi tipar de eurovision…

  3. al2lea Says:

    Pai macar daca ne-am alinia si noi, in prima faza… ca imi aduc aminte de „Dida noastra” cum s-a pus in genunchi si a inceput sa blesteme intr-un an: „Cine iubeste si lasa…..”

  4. dvictor Says:

    :D… tot cred ca zero si marius moga erau o propunere interesanta

  5. al2lea Says:

    Sunt un pic ramas in urma… cine a castigat pana la urma? Cine merge la Eurovision si unde pot vedea si eu piesa?

  6. dvictor Says:

    mirita si cu nico

  7. al2lea Says:

    Cu ce piesa si unde este de vazut? Sa nu-mi spui ca la Eurovision….

  8. dvictor Says:

    uite aici:

  9. al2lea Says:

    Mersi. Dar mie tot Catalin imi placea mai mult. Am observat insa ca multi au optat pentru muzica „lenta” anul acesta. Cred ca avem ceva sanse.
    Ai ascultat piesa din Cipru? Incepe cu „Iasu smanga”….. oare ce vrea sa zica? 😉

  10. dvictor Says:

    nu stiu da suna nostim :))

Lasă un răspuns

