Prima amenda pt spam

Au amendat pentru spam pe Urban si Asociatii (am primit si eu mail de la ei).

Aveau un text imens de mare sub tot textul cum ca nu este spam ce fac ei si ca pot sa ma dezabonez.

Ce ma intreb eu daca 1000 de lei nu poate fi privit ca si „e-mail marketing tax” – am transformat-o in engleza ca sa sune mai profesionist pe un rate card sau o oferta.

Mai multe aici  si aici.

Etichete:

2 Răspunsuri to “Prima amenda pt spam”

  1. Florian Says:

    e o balarie !
    am primit si eu spam de la ei apoi am trimis raspuns ca nu mai vreu astfel de mesaje(dezabonare), iar am primit spam-uri. Am extras cateva fragmente din lege si le-am trimis evident si o amenintare in cazul in care se mai primesc mailuri pe adresa respectiva(mea) spam-urile pot fi folosite ca probe in instanta.
    partea frumoasa a fost ca adresa de mail a fost sparta si trimise mesaje persoanelor din lista sa nu mai trimit mailuri de „amenintare” !

  2. dvictor Says:

    ce porci… atunci isi merita soarta…

Lasă un răspuns

