test pentru spiritul de observatie

intr-o campanie:

Numara de cate ori paseaza echipa alba. Daca trisezi, pierzi toata ideea.

de pe automarket.ro

Etichete: ,

6 Răspunsuri to “test pentru spiritul de observatie”

  1. Stefan Says:

    daa… Vaporashu roz nu l-a vazut nimeni?

  2. dvictor Says:

    daca incepi sa citesti cartea de la sfarsit… normal ca nu esti un om luminat :D… semi-cheliosule

  3. al2lea Says:

    Asa e… E pericol cu biciclistii si pietonii cand incerci sa feresti nebunii de la volan (volanul altor masini). Cauti sa nu lovesti masinile din jur (sau sa nu fi lovit) si nu vezi de exemplu… biciclistii…
    Victor… si eu am cam chelit…😉

  4. dvictor Says:

    tu ca tu… stefan… s-a tuns de buna voie. Sti doar ca o chelie naturala inseamna potenta😉

  5. dvictor Says:

    cat despre biciclisti… nu vreau sa intru activ in subiect. Parerea mea este ca nu sunt pericole prea mari… decat daca biciclistii se cred subit masini. niciodata nu sti … sunt tot timpul un cumul de lucruri cu pietonii… am avut situatii in care mi-a stat inima si m-am rugat sa tina franele (fara abs) la masina mea…

  6. al2lea Says:

    parca am mai spus… decat o freza rara, mai bine o chelie deasa 😉

Lasă un răspuns

