ce inseamna banii…

Sigur mi-am gresit meseria

Ia uite 1000… 2000 de evaziune fiscala…🙂 … da cine se mai uita la probe.

Daca nu va place ce se intampla… uitati-va doar la final… acolo pe la 2:45

Etichete: ,

8 Răspunsuri to “ce inseamna banii…”

  1. al2lea Says:

    Eu nu mai stiu… in acest caz, nu inseamna nimic.
    N-as avea ce cauta la asa o nunta!

  2. dvictor Says:

    nici eu🙂 dar nu despre asta este vorba este vorba ca niciodata nu se pune problema 1 astia care primesc bani ce fac cu ei… declara ceva? 2 de unde au atatia bani cei care le dau banii🙂

    Dar desigur nu e treaba mea. Doar ca ma enerveaza ca platesc impozite pe fiecare ban.

  3. al2lea Says:

    Nu stiu, poate sunt „defect”, dar ce am vazut mi-a pus un nod in gat, imi creaza o stare de rau organic, numai la gandul ca m-as nimeri din intamplare la asa o petrecere.
    Sunt defect oare?

  4. dvictor Says:

    nu esti tu defect… problema e ca infectia se propaga peste tot …

    De multe ori incerc sa iau in ras totu… ca mi-e rusine… mai ales ca ei ies mai mult in strainatate decat altii..

  5. dvictor Says:

    dar fiecare cu gusturile sale🙂

  6. Echipamente Lucru la inaltime Says:

    Tst

  7. Mobila de lux Says:

    Tst2

  8. Iar mi-am ratat meseria « DVictor - carnetelul meu Says:

    […] Vorbesc in legatura si cu povestea asta. […]

Lasă un răspuns

