Diverta

Exista o perceptie alterata aspura acestui magazin.

Intradevar, daca cumperi o tava pt documente o sa te coste 9 ron pe cand in alte locuri te costa 5 tavite 10 ron. Dar nu despre asta este vorba.

Pentru carti, Diverta este unul dintre cele mai bune concepte exitente in Romania . Primul lucru este ca sunt foarte ok ca pret (comparativ cu alte librarii/edituri). Foarte frumoasa este libertatea care o ai si anume ca poti sa iei o revista din standul de reviste si sa o citesti acolo in cadrul diverta pe o canapea de piele sau la o masa.

Ca sa nu vorbesc despre carti.

Am stat cam o ora in Diverta si am trecut nu atat de sumar prin mai multe carti. Majoritatea timpului fac asta  ca sa nu o ard prin mall aiurea. Am vazut oameni care vin sa-si citeasca ziarul acolo. Am vazut oameni care aproape ca terminau carti.

Mi-a lipsit putin internetul, adica un wireless dar totul per total mi-a placut si imi place fenomenal de mult. De fiecare data cand sunt printr-un mall (preferabil plazza) ma duc acolo. Este un loc bun de pierdut timpul.

Nu stiu daca asta era strategia lor … oricum am cumparat 3 din cele 10 carti rasfoite dealungul timpului.

Una dintre carti am citit-o aproape integral acolo. In 3 „sedinte”😀.

Diverta, este de luat in seama. (deschid o librarie gigant in locul magazinului Eva)

Abia astept sa vina si Libri. Cand va fi concurenta sigur vor aparea lucruri bune pentru noi. (consumatorii)

Lasă un răspuns

