Honda civic

cumparati o „dinasta”:

Cu un look ca cel de mai sus la exterior si un feeling de genul acesta:

la interior, Honda Civic este una dintre cele mai indragite masini tineresti. Toata lumea vorbeste despre ea. Cu oricine ai discuta despre masini … deodata vine vorba… ” da Honda Civic ai vazut cum e? ”

Toata lumea vorbeste despre Honda Civic ca un mit. Aproape ca o jucarie. Dar nimeni nu viseaza chiar sa si-o ia. La naiba

Am avut o discutie mai zilele trecute in care m-am contrat serios cu niste baieti. Le ziceam ca daca ar avea banii nu si-ar cumpara masina asta, decat daca ar mai avea o alta masina.

In lumea reala poate cand ajungi la showroom, realizezi faptul ca masina are garda prea jos pentru un om foarte activ si nu prea instarit. Realizezi ca in spate nu vezi mai nimic si ca nu ai nici senzori de parcare.

O masina care nu as avea unde sa o parchez acasa la mine ( parchez doar urcand o bordura) sau in oras (nu cred ca a fost zi in care sa nu parchez fara sa urc o bordura).

Asa ca … la ce bun o masina de care trebuie sa ai grija unde o parchezi, unde o lasi si la orice groapa din drum?

Este buna la atras priviri, este buna pe sosea si posibil in intreceri (nu am testat-o la intreceri dar am vazut-o).

Un Ford Focus (cu facelift) este pe la aceeasi marja de pret si vine cu dotari ceva mai bune. Desigur nu arata sau impresioneaza la fel de mult si are dupa testele euroncap mai multe stele (5 fata de 4) de sigurata a pasagerilor.

Realmente, nu vad rostul acestei masini, nimic logic sa ma faca sa cumpar.

CONCLUZIE.

Cu toate cele zise mai sus… mi-as lua un Tico

… doar sa am Honda Civic masina mea a 2-a si sa o pot conduce cu viteza si barbateste… cand gasesc 5 metri liberi in orasul nostru aglomerat. Unele lucruri nu ai cum sa le cumperi dupa logica.

Probabil m-as spala pe fata si mi-as lua un Focus in secunda 2 😉

Etichete: , ,

18 răspunsuri to “Honda civic”

  1. Melk Says:

    Nu-mi place ca e hatchback. In rest chiar e reusita, mai ales versiunea Type R.

    Senzori de parcare are, daca scoti banu’. Garda la sol nu e o problema. 407 cred ca e mai jos si mai zdrangane scutul cand trec peste diferite gropi, dar de asta ai scut. Nu s-a stricat nimic inca. 🙂

  2. dvictor Says:

    pai tu ai 407 sau 406? nu are dotare senzori de parcare daca nu ma insel…

  3. dvictor Says:

    cat despre lovituri… iti dai seama ca pe termen lung nu ii face bine…

  4. Melk Says:

    Am si 407 din cand in cand. Am facut cateva mii de km si cu 407le. Pe termen lung va fi zgariat scutul. Mai mult nu vad ce se poate intampla.

  5. al2lea Says:

    Tot mai bun e A Classe ! 😉 Are si 4 usi, scaunele se dau pe spate si poti face orice activitate nocturna… 🙂

  6. dvictor Says:

    Mie imi plac hatch-urile mi se par mai dinamice… (ex vezi ultimul subaru impreza nu imi place activ) nu stiu ce sa zic legat de garda jos a masini. Am vazut 407 care sa se loveasca cu scutul la chestii mici si intredevar nu au avut nimic.

    Dar am vazut si 407 care sa nu poata sa parcheze la mine aici din cauza bordurii.

    Toate ca toate. La cum arata 407 poate sa fie si lipit de asfalt 😀 arata bine.

  7. dvictor Says:

    da stiu ca A Classe este foarte incapator. Doar sa nu te rupa service-ul Mercedes.

  8. al2lea Says:

    Costurile de service nu le suport eu 😉

    Sunt un caz fericit… Dar de 2 ani de cand o am, nu au fost probleme, am fost in service numai pentru verificarile standard, conform cartii tehnice.

  9. dvictor Says:

    am uitat sa-ti zic melk. Nu coneteaza atat de mult daca te lovesti cu scutul de bordura atat cat daca poti sa urci cu botul peste bordura 😀 asta vroiam sa zic. 😉

  10. dvictor Says:

    @al2lea: adica este in garantie ? e bine ca e fiabila…

  11. al2lea Says:

    De fiabila, e fiabila. Cu garntia… nu stiu exact… nu ma intereseaza in mod deosebit. Probabil ca inca e in garantie.

    P.S. Asa-i ca te intrebi : cum adica nu te intereseaza si cum adica nu platesti service-ul?
    🙂

  12. dvictor Says:

    pai ca tot ai zis… DA! 🙂 lucrezi pt mercedes? sau e masina de firma?

  13. al2lea Says:

    Ja… und … Ja!
    🙂

  14. dvictor Says:

    oooooooo… deci traiesti un vis… :D… sa lucrezi la o firma de masini este ca … alcool fara dureri de cap … :D… cred ca zambesti in fiecare zi

  15. al2lea Says:

    Nu as dori sa fiu inteles gresit. Nu lucrez chiar la Mercedes, ci pentru Mercedes. In particular pot sa-ti spun mai multe detalii.
    Ai dreptate. Uneori te simti ca si cand bei alcool… atatea dureri de cap ai! E greu sa lucrezi intr-o firma germana din Romania cu oameni cu mentalitate balcanica.

    E greu sa-l scoti pe „merge si-asa” din capul oamenilor. E ca in bancul ala cu operatia estetica.

  16. dvictor Says:

    zi bancu ca nu il stiu

  17. al2lea Says:

    Sti care e cea mai grea operatie estetica?
    Sa scoti p*** din capul unei femei 😉

    Sa ma ierte doamnele si domisoarele, dar asa e bancul !!! 🙂

  18. dvictor Says:

    :))

Lasă un răspuns

