vladutz si alti hackeri romani

Nu stiu de ce ne comportam ca si ceva de lauda.

Niste oameni care intra in sisteme si exploateaza resursele in favoarea lor. Noi aici in Romania cateodata ii vedem ca niste „invingatori”.

Nu stiu de ce avem impresia asta. Da, as vrea sa primeasca ceva puscarie vladutz si in secret sa il ia in America sau la SRI sa lucreze la protectia sistemelor. As vrea sa se dea o lectie tuturor care stiu ca pot intra intr-o statistica.

De ce? pentru ca de fiecare data cand incerc sa am legaturi comerciale cu cineva de afara sunt lovit de faptul ca sunt roman. Oricum eu nu tip ca unii tigani (eu nu sunt adeptul denumirii rrom) pentru rezolvarea drepturilor.

Si daca nu ma crezi, vezi cat de paranoici sunt Pay-Pal cu noi si tot asa.

Toata publicitatea asta nu ne aduce nimic bun. Nu avem nici un erou in hacking.

Ii inteleg pe hakeri sa se duca la site-urile astea mari si sa zica, ti-am gasit o gaura in securitate, da-mi 1 mil dolari si o sa iti dau consultanta cum sa rezolvi problema.

detalii aici

Etichete: , ,

9 Răspunsuri to “vladutz si alti hackeri romani”

  1. al2lea Says:

    Cine e vladutz?

  2. dvictor Says:

    am pus contextul mai sus… la detalii…

  3. marasesti Says:

    Bv SirVic ;))

  4. marasesti Says:

    Vladutz?:)) gg !;) cauta`ma=))

  5. dvictor Says:

    nu prea inteleg ce vrei sa zici😉

  6. nek Says:

    Vladut cautama sa vb …….

  7. dvictor Says:

    Ba, da voi sunteti intregi la bila sau doar va dati?

    DACA ar citi vladutz chestia (slabe sanse) cum pana mea sa va contacteze.

  8. AL Says:

    caut superhacker. plata pe loc. nimic ilegal

  9. dvictor Says:

    bun… „caut superhacker. plata pe loc. nimic ilegal.” De fapt nu caut, doar ma laud. Ca daca nu ai date de contact tot degeaba

Lasă un răspuns

