se scurge cerul in Bucuresti

atat de rau ploua…

4 Răspunsuri to “se scurge cerul in Bucuresti”

  1. Melk Says:

    Foarte bine!

  2. dvictor Says:

    stiu, m-a plouat pana la piele si tot zic ca e buna rau o ploaie dinasta din cand in cand

  3. al2lea Says:

    S-o crezi tu! Eu m-am saturat de ploaie…
    1. Mi-au pus mesterii gresia pe terasa timp de doua saptamani si au folosit dublu material😉. Cum voiau sa termine, venea ploaia si spala chitul dintre rosturi! Poate trebuia s-o zidesc si pe Ana… (ca mesterul Manole)…🙂
    2. Am carat noaptea , pe ploaie si grindina toate ghivecele cu flori in Garaj. Am fost ud pana la piele, era sa-mi sparg capul (am alunecat cu ditamai ficusul in brate), cainele era legat si era sa se spanzure de frica fulgerelor. Cand i-am dat drumul, era sa ma dea jos si s-a batut cu mine care intra mai repede in casa… si era sa ma invinga!

    Nu mi-a placut ploaia din weekendul asta.

  4. dvictor Says:

    :)) bine, in cazul tau nu a fost bine

Lasă un răspuns

