greseala de branding

este noul logo al

UK Office of Government Commerce responsabil de: improving value for money by driving up standards and capability in procurement

Pare un logo normal relativ linistit, putin indraznet, dar stim ca britanicii au unul dintre cele mai frumoase branduri de tara.

Toate bune si frumoasa pana cand:

il intorci

nu stiu de ce dar m-a amuzat copios.

Seamana izbitor de mult cu dezastrul asta:

ei si-au reparat greseala dupa ceva timp aici (cam mult daca ma intrebi pe mine)

Intreg articolul aici. via Wireality

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: