industria muzicala si de internet

Am avut in ultimele saptamani negocieri avansate cu un artist ce se va lansa in curand pe piata din Romania.

Melodie simpla, cu refren usor de tinut minte, fete dezbracate si veselie cu sex … nu exact genul meu dar afacerile sunt afaceri.

Am mers pana la a discuta cu impresar, am stabilit ca mergem mai departe.

L-am luat de la stadiul de „sa facem un site pe care sa punem reclame google” (da, la nivelul asta suntem) si am pregatit un plan de comunicare online pentru artist, ceva nou pentru Romania cu:

– strategie pentru construirea unui fan-base si platforma necesara web (continut generat de fani) +

– merchandising pe baza acestui fan-base digital si in format fizic (impreuna cu o casa de moda)

– web-site animat cu „tone” de multimedia, streaming-uri
– un concept inovator de blog, o combinatie intre video si jurnal personal. Ne ocupam si de partea hardware pentru ca el sa poata sa posteze mobil ca sa nu se chinuie ” artistul”

– strategie BTL pentru lansare

– concept pentru urmarirea spectacolelor

– aveam grija de unitatea pentru toate paginile din retelele sociale: myspace, hi5 etc.

Terminasem strategia pe foaie, pretul era mai mult decat abordabil pentru ca eram „cunoscuti” cu artistul in cauza, totul era pregatit. Am fost pusi sa asteptam pana se termina videoclip-ul si sedinta foto, ca sa modificam drafturile initiale… a durat 2 luni, dar s-a intamplat.

Ieri, primesc un telefon, managerul, casa de productie impreuna cu artistul au gasit un student care o sa-i faca site-ul cu 90 de euro. 😀

Deci daca planificati sa va lansati in industria muzicala, sunati-ma 🙂 o sa dureze mai putin decat in mod normal.

Etichete: , , ,

6 răspunsuri to “industria muzicala si de internet”

  1. Melk Says:

    LOL, foamea din Regie! 90 euro un site??? 🙂

  2. dvictor Says:

    fiecare cu gura lui :D. Toti trebuie sa traim. Eu am fost mai mult suparat de toata alergatura…

  3. dvictor Says:

    fiecare cu gura lui :D. Toti trebuie sa traim. Eu am fost mai mult suparat de toata alergatura…

  4. Ncu Says:

    ce show :))

  5. Eurovision Romania 2009 Tina - Pleaca (titlu) « DVictor - carnetelul meu Says:

    […] NU SE COMPARA CU TINA  ce grupie sunt!!! Un artist ce mi-am imaginat eu ca ar merita campania asta de marketing (i-as oferio aproape […]

  6. dvictor Says:

    Update: ca fapt divers… nici acum 2009 nu a mai iesit site-ul 😉

Lasă un comentariu