m-am jucat cu apple

la reprezentanta Istyle din Baneasa mall (parca asa se numeste)

m-am jucat cu Apple Air. Este intradevar elegant. Arata bine, ca o bijuterie… in rest nu ii vad rostul.

m-am jucat cu Apple MacBook. Frumos, pare doar o bucata de material(adica premium feel) si este foarte simplu. Este mai greu decat Dell meu asa ca nu ii vad rostul si valoarea ca bani. Cand tehnologia se schimba/ieftineste atat de repede.

Dar pana nu il folosesc o perioada mai lunga nu am cum sa-mi dau seama. Este exact ca la masini unde nu iti dai seama decat dupa ce o folosesti.

Ipod Touch – suna batranesc da, pe vremea mea nu era asa ceva. Era tot ce as fi avut nevoie. Muzica internet si filme. Si nu ma chinuiam cu un Ericsson cu 32 de mega care la prima miscare se deconecta.

Mi-am dat seama ca tastatura nu e CHIAR atat de neutilizabila.

Orcium pretul mi se pare ORIBIL de mare. 1150 RON. Iti iei lejer un telefon cu care chiar poti interactiona activ pe net(fara sa cersesti wireless) si cu camera foto (peste 3.15 megapixeli).

Etichete: ,

4 Răspunsuri to “m-am jucat cu apple”

  1. Melk Says:

    M-am jucat si eu cu iPod Touch. Foarte misto browser-ul, dar nu stie deloc flash!!! Ceea ce e aiurea. Nu stiu daca poti sa-i mai adaugi alte aplicatii. Speaker nu cred ca are (nu ca sa ascult manele in metrou).

  2. dvictor Says:

    shit, nu mi-am dat seama ca nu are loudspeaker. Deci daca e fara manele in metrou sau in locuri aglomerate… cam naspa🙂.

    da si mie mi-a displacut lipsa flash-ul. Nu e chiar atat de naspa fara flash (al meu din pacate n-are – nokia e65). Toate de la N95 in sus au.

    Din cate stiu, nu stie nici ceva gen java. Adica intra sa configurezi o masina pe renault.ro.

    Toate ca toate… PRETUL… pretul este o mica buba.

  3. Melk Says:

    Un alt produs Apple misto pe jumatate, pentru trendinezi atehnici. Motiv pentru care nu cred ca o sa cumpar vreodata ceva de la aceasta companie.

  4. dvictor Says:

    nu stiu daca nu as fi cumparat daca as fi fost mai mic…😉 IPOD touch nu cred ca este atat de folosit cum este Iphone.

Lasă un răspuns

