Va rog…

LINISTE… nu te va inspira, nu te va misca, nu iti va da un drum in viata

Este doar o melodie de „lasat sa curga”:

Stiu ca am descoperit-o cam tarziu! (o auzisem, dar nu ii stiam numele)

9 Răspunsuri to “Va rog…”

  1. al2lea Says:

    Asa cum zici..

  2. dvictor Says:

    🙂 este SI despre cafea… SI eu beau cafea multa… ma bate la cap constant smartini legat de chestia asta.

  3. al2lea Says:

    Adica te bate la cap sa bei, sau sa nu bei? Cafea, zic…
    In primul caz, rau face, daca nu, bine face… Dupa principiul: „iarna nu-i ca vara”… 🙂
    Sau, stiti voi vorba mea:
    „Cum nici vinul nu-i ca apa,
    Nici friptura nu-i ca ceapa…
    …dar nic baba nu-i ca fata!”
    🙂

  4. dvictor Says:

    :)) esti o oaza de zicale.

    Ma bate la cap sa ma las de cafea…🙂

  5. al2lea Says:

    Pai daca bei multa, trebuie sa reduci! Ma alatur lui smartini.
    Eu am redus la una pe zi. Maxim doua. Si la filtru. Nu presou sau fiarta! Am baut si eu „fara numar, fara numar”… pana cand am simtit ca am inima. Acum e bine din nou… nu mai simt😉
    Dar iau Betalok, doza minima, de intretinere… hahaha

  6. dvictor Says:

    nu trec de 2/zi. sunt relativ cuminte deci🙂 sunt zile in care chiar nu beau. conteaza daca muncesc sau nu.

  7. al2lea Says:

    Pai nu muncesti in fiecare zi?
    Mai, mai…. rusinica!

  8. dvictor Says:

    nu este regula sa beau cafea cand muncesc. Sunt unele zile lenese care nu necesita o cafea.😀 chit ca muncesc. Gata, am clarificat acum😀

  9. al2lea Says:

    Aha, deci zilele sunt lenese… m-am luminat acum… 🙂

Lasă un răspuns

