WASTE-A-BUCK

Am fost criticat pentru o regula care o am.

Ex: zilele astea am aranjat cu noul sediu, un loc bun de inceput (al 3-lea in care ne mutam).

Nu prea comentez in general stiri dineastea decat cu oamenii direct implicati.

Nu gasesc o realizare in consumul de bani. Adica oricine stie sa cheltuie, nu este o arta. Deci nu ma bucur prea mult cand am cheltuit in acest fel (chit ca poate fi privit ca o „investitie”)

Gasesc o mai mare realizare in a castiga banii decat a ii consuma.

O diferenta care la inceput de drum mi se pare primordiala.

Toate firmele la inceput arunca cu bani in disperare (desigur daca ii au). – si aici nu intara firmele mari care isi finanteaza proiecte.

Nu am sa ma bucur(pana la lacrimi) vreodata ca am luat sediu, sau 5 telefoane destepte si nici nu o sa spun cand o sa fac prima cifra mare🙂.

Cum nu am sa ma laud niciodata cu ce o sa fac. (asta e regula care mi-a creat cele mai multe probleme pana acum)

Astea sunt regulile mele.

Ma bucur, dar ma bucur restrans cu bumibum si baietii care profita de ele (sediul sau telefoanele).

3 Răspunsuri to “WASTE-A-BUCK”

  1. al2lea Says:

    Buna regula… nu trebuie comentat mai mult, sa nu fii invidiat.
    Am si eu o regula… cu cat prietenii stiu mai putin despre tine, cu atat dureaza prietenia mai mult. Daca vreun prieten banuieste ca ai inceput sa numeri „milionul” (nu spun valuta) 😉 pe acel prieten l-ai pierdut…

  2. dvictor Says:

    deacord, cand exista o discrepanta imensa apar si probleme.

    Este aceeasi regula si pentru salarii, adica nu este confidential degeaba😉 (doar cu treburi oficiale)

  3. al2lea Says:

    Crezi?
    Eu sunt convins ca singurul lucru sigur este ca tu crezi ca este confidential si stai linistit. Fii sigur ca cine vrea sa-l afle, il afla!
    Numai ca nu vorbeste lumea despre asta. Asa ca daca ai observat ca cineva iti intoarce spatele, s-ar putea sa fi aflat salariul tau😉
    Se intampla si asa, din pacate!

Lasă un răspuns

