UPC ROMANIA SUCKS

este incredibil cu dupa FIECARE ploaie UPC nu mai are semnal in zona Victoriei. nici Internet nici TV

Noroc ca am net-ul vodafone ca tampeam cu munca care o aveam. (cea mai buna investitie cu vodafone asta)

Urasc UPC. daca as avea alta varianta mai decenta m-as schimba. Dar nu… normal ca au cartel si nu pot sta impreuna.

aici istoria intamplarilor

3 Răspunsuri to “UPC ROMANIA SUCKS”

  1. Stefan Says:

    Ma incadrez si eu perfect in categoria asta. Norocul nostru e ca RDS-ul tocmai si-a pus antena la noi pe bloc si i-am „fortat” sa ne bage si pachetele lor de date si TV in bloc🙂

  2. dvictor Says:

    Ia uite de cine dau eu aici.

    BAH eu refuz sa vorbesc cu tine pe blog.

    Am ajuns sa vorbim pe blog in loc sa ma suni? de cand intru tu aici?

  3. dvictor Says:

    cat despre internet… tu nu sa nu vorbesti… ca esti omul cu 3 provideri constant + routere cat am eu harduri.

    esti ca un traficant de net tu

Lasă un răspuns

