Touareg si Freelander2 29.900 euro

oferta la Volkswagen si LandRover.

Moment bun de avut bani liberi prin buzunar nu?

INAINTE SA O CUMPERI, mai bine uita-te cat consuma:

Consum VOlkswagen Touareg

Consum Volkswagen Touareg

Doar aici, in Romania.

update: pentru a nu fi gresit inteles… eu mi-as cumpara oricare din cele 2 masini.😀 am zis asta acum ca sa nu par ipocrit in momentul in care mi le voi lua. Ipocriti ca altii ce s-au dat mari modesti si mergatori cu metroul (si aici nu este vorba de smartini nici melk nici al2-lea) ! altcineva (baiat) care imi citeste blogul

Etichete: ,

7 Răspunsuri to “Touareg si Freelander2 29.900 euro”

  1. Melk Says:

    Cam ieftin, probabil ca e fara taxe si cu dotari minime?

  2. dvictor Says:

    nope… cred ca se pregateste un facelift la Freelander… la Touareg… cred ca au scazut vanzarile din cauza… Q7 … astea.

    suma este cu taxe incluse… freelander este in jur de 25000

    e real😀 si sunt amandoua Diesel. Manual, cu climatronic, si freelander vine cu toate asistentele la condus. (mai putin cel specializat pe offroad)

  3. dvictor Says:

    aaaaa, si Passat de la Volkswagen este acum 19.999 cu toate taxele, climatronic (+inca cateva), diesel 1.9.

    E vreme buna de cumparat masini.😀

    Doar ca nu prea intru in target la astea mari. Mie imi plac ceva mai mici… (dar cu 4 usi)

  4. Melk Says:

    De 30.000 imi iau un seria 3 chel (ca si astea, de fapt) sau un 407 coupe dotat.

    Passat nu-mi place deloc, dar pretul este bun. Oricum, sunt sigur ca n-are nimic pe el.

  5. dvictor Says:

    Am oferta pe masa… are climatronic, toate airbagurile… e dotat… motorul nu este din cele mai performante dar este ok. 105 cai diesel.

    Seria 3 chel… este intradevar chel si urat… nu imi place aproape nici o masina cheala. Mai bine iti iei una mai ieftina da full-options.

    Cat despre peugeot 407 coupe… mie personal nu-mi plac formele… (pardon spatele).

    Nu stiu prea multe despre sportivitate

  6. Melk Says:

    Clima automata si airbag-uri gasesti la orice masina decenta, chiar mai ieftina.

    Eu vorbesc de alte dotari gen motorizare buna (105 cai pe passat nu e mare chestie), senzori de ploaie, lumina, presiune, parcare, sistem audio decent (6-8 boxe, suficenti W) cu MP3, incalzire in scaune, cruise control, xenon, butoane pe/langa volan.

    Chestii de bun simt, dar care mai mult ca sigur lipsesc de la modelele astea cu pret excelent.

  7. dvictor Says:

    eu am aceeasi parerea despre xenon cum ai tu despre proiectoarele de ceata.

    Cat despre oferta, mi se pare ok. Primesti o masina teapana… sigura… mare… parca si-a rezolvat problemele de fiabilitate…

    eu nu judec asa. As vrea mai mult un ford focus jumatate echipat decat un kia ceed full options spre exemplu

Lasă un răspuns

