marketing romania 2008

Un nivel la care suntem.

” Nu facem reclama la bauturi,tigari sau firme cu tenta indecenta.
Va descurcati si fara noi ! „

Primesc intr-un mic mesaj nesolicitat (eu am zis ca nu ma deranjeaza atat de mult). Un spam de la niste tipi ce fac brelocuri de piele. Spun ce fac si ce dreg… etc etc.

Dupa care la final: Free animations for your mail by Incredimail, si o pisica care imi zambeste.

SI URMEAZA:

Site-ul lor. Site ce incepe cu textul de la inceputul post-ului. (nu evitati mouseover)

Spicuit ajungem si la sectiunea de afaceri si consultanta de franciza. aici Inafara de domeniul free, eu nu vad ce le-ar sta in cale

G E N I A L

Eu m-am decis sa le fac reclama…😀

2 Răspunsuri to “marketing romania 2008”

  1. Melk Says:

    Mamăăă, ce uebdizain pe capu’ lor…

  2. dvictor Says:

    hai… zi ca nu iti raman impregnati pe retina :D… asta descoperi valoarea adaugata a unui brand

Lasă un răspuns

