imi prieste marea

viata asta la mare este buna… vamos a la playa… vamos a la terasa…

imi prieste marea… brusc… am inceput sa stau😀 si sa ma linistesc… mai e nevoie de asa ceva din cand in cand. Masini si lume multa pe aici.

UPDATE: pe plaje se sta aproape 2 pe un loc.😀

8 Răspunsuri to “imi prieste marea”

  1. al2lea Says:

    Bravo tie. Si de ce nu anunti ca mergi la mare? Eu pe 25 m-am intors de la Mangalia. Acum sunt in Campulung. Mai… am ratat o posibila intalnire…
    Cand ma intorc acasa o sa povestesc despre calatoriile mele din concediu.
    Vacanta placuta in continuare.

  2. al2lea Says:

    A! Am uitat sa-ti spun. Du-te putin pe plaja dintre Saturn si venus, langa izvorul de apa sulfuroasa. Sa vezi ce bine e! Apa curata, fara alge, sezlonguri gratis, si lume destul de putina. In plus, ceva mai multa liniste.

  3. dvictor Says:

    pai eu ti-am mai trimis mesaje… dar mi-am dat seama ca esti plecat pe undeva… ca nu ai cooperat😀

  4. al2lea Says:

    Uite ca-ti raspund! Numai tie.
    Nu am nici un pic de inspiratie la scris.
    Nu am nici un pic de chef de blog.
    Si stiu si de ce. maine incep lucrul. Gata concediul.
    …Si nu ma simt nici pregatit sa scriu despre concediu, asa cum am promis.

  5. dvictor Says:

    asa este cand esti tanar si fugi de responsabilitati…

  6. al2lea Says:

    Ia uite….!!!!
    Ma iei „in balon”? Nu e frumos sa razi de omul necajit…
    Am trecut si de prima zi. Deja imi intru in forma. Stai numai… ca vezi tu! M-ai suparat rau!

  7. dvictor Says:

    :d sa vedem… eu intru in curand in mini vacanta

  8. al2lea Says:

    Adica in weekend? Dar la tine , la Bucuresti, cand aveti weekend? Ca la noi e numai sambata si Duminica…🙂

    Ai grija! Te pandesc… deocamdata imi scriu impresiile din concediu… intr-un serial…
    A! Poate intri si pe mess, sa te trag de urechi un pic. Sti tu de ce!

Lasă un răspuns

