masini si despre masini

scurte si usoare

Yahoo auto (un produs clar american) isi face reclama cu un Renault Megane II (european) cand vorbeste despre consum (nu cu prius)


Mai ok decat consomo pt consum nu cred ca este pt piata din Romania.

Dupa pauza mai povestesc cate ceva.

Pentru ca Prius nu face un consum bun pe autostrada, de aia.

Eu in schimb cu Renault Megane II Diesel 80 cai, pe autostrada cruise control activat 138 km/h, faruri, AC (automat) la 23 grade, am avut consum de 5.7 litri/100km. Foarte bun. (Bucuresti-Constanta)

Fara Cruise control am facut 4.8, dar nu stiu exact cu ce viteza.

Spre munte (Bucuresti-Sinaia DN1), cruise control activat acolo unde s-a putut (in nici un caz pe serpentine) am avut 4,3 l/100km.

Ce trebuie stiut este ca nu am mers la consum drastic. Adica am folosit frana de motor unde s-a putut, dar am accelerat si depasit cu a 3-a si toate necesare pentru un drum neadormit.

Din calcule bazate pe experienta si teste, mi-a iesit o regula. Cand la gama de masini (exemplu Renault) ai diferenta de pana in 1000 de euro intre diesel si benzina, nu se merita sa nu iei diesel.

Cand ai diferenta de 2200 care era la Citroen c4, mai bine iti iei benzina. DOAR DACA CUMPERI MASINA PENTRU CONSUM.

Eu inca sunt de parere ca daca iti cumperi masina pentru performante, cu un diesel ajungi sa te distrezi mai mult decat cu benzina. Dar depinde de la marca la marca.

Inainte sa iti cumperi masina mai bine dai o privire pe consomo sa vezi ce te asteapta mai departe

Etichete: ,

Lasă un răspuns

