diferenta de calitate… nokia

De ce?

Pentru ca intr-un HTC mai vechi ti-e frica sa vorbesti cand este umezeala in aer…

Pe cand pe Nokia E65-ul meu, a fost varsata bere. Am fost relativ linistit cand s-a intamplat evenimentul… si m-am pastrat asa. Oricand ti se uda o tehnologie de orice fel, primul reflex, inchide-o instant.

La mine a supravietuit… mare firma nokia asta…

Etichete:

4 Răspunsuri to “diferenta de calitate… nokia”

  1. Melk Says:

    Trecem peste faptul ca Nochia e un cacat… Am scapat acu’ 2-3 ani un K750i intr-o balta cu noroi, adanca de 4-5 cm. S-a scufundat complet si a stat acolo 3-4 secunde. Merge si astazi. Mare firma SE.🙂

  2. dvictor Says:

    Melk… ai dreptate. Cel mai bun lucru de facut este sa iei un Sony Ericsson sa il arunci intr-o balta cu noroi si sa vezi cat mai rezista… se stie ca este singurul lucru la care cu adevarat ar fi utile sony ericsson…

    la aruncat in noroi…

  3. Mek Says:

    Razboi!🙂

    Eu arunc SE in noroi, tu arunci cu bere peste Nochii… gege.

  4. dvictor Says:

    :d… hai, tu primu😀

Lasă un răspuns

