Popas scurt – Cheile Gradistei

Am fost la munte. Am fost aici. (nu e nimic prea interesant, revin cu ceva picant cand apuc)

Am ales sa fac drumul pe DN1, si sa evit centura Ploiesti (ca sa nu stau 3 ore).

Cu o pauza de cafea si pateu la un Rompetrol am facut cam 4 ore.  Pentru ca ne-am pierdut putin pe drum.

Cu ocazia asta am aflat ca:

– GPS-ul nu este prost, ci persoana care ii baga Predeal Prahova in loc de Predeal Brasov. (da sunt 2)

– Cheile Gradistei este o statiune geniala facuta pe un model nemtesc. Preturile sunt ok. Medii.

– Am consumat cu Renault Megane II 80 de cai DCI 4.3 litri la suta (iar sub media de consum renault consomo). Drum dus intors si mers cu nesimtire si depasiri si serpentine rapide. 15.6 litri de diesel mai exact.  Nu conduc la consum si o turez tare pe saraca masinuta, dar pur si simplu refuza sa bea motorina.

Etichete: ,

3 Răspunsuri to “Popas scurt – Cheile Gradistei”

  1. Melk Says:

    Am fost si eu la Gradistei, e misto.

    Da’ cati litri are motoru’ ala de consuma asa putin? Nu te cred ca pe serpentine, in rampa, consuma mai putin de 7-8. N-are cum.

    Eu am consum instant intre 6 – 21 cand merg tare. Mediu la drum lung – Rromania 7 si pe afara 5. Dar se intampla foarte rar sa conduc calm si relaxat.🙂

  2. dvictor Says:

    80 de cai – suna putin, dar nu se simt.

    Condusul asta la 4.3 a fost scos decent si am luat in piept toate serpentinele de la predeal in jos si drumul ala superb dintre predeal si un oras cu Z.

    Daca conduc nervos nervos adica o turez de-i sar capacele nu mi-a trecut de 4.8.

    Ce este dubios este ca pe autostrada cu cruise control imi ia 5.7 mergand constant la 130. Ma asteptam pe autostrada sa fie mai ok. Dar se pare ca nu e asa.

  3. al2lea Says:

    Vaaai…. iara n-ai facut nici o poza!
    Se poate???🙂

Lasă un răspuns

