Pentru toti iubitorii de viteza

Cum sa iti faci masina mai rapida? Cum sa depasesti mai repede!  Cea mai buna masina pentru depasiri.
Sunt in filmul de mai jos vreo 2-3.

Daca esti barbat, uita-te pana la finalul filmului si da-l mai departe

(bumibum, nu te uita)

Etichete: , , , , , ,

8 Răspunsuri to “Pentru toti iubitorii de viteza”

  1. Melk Says:

    lol@taguri🙂

  2. dvictor Says:

    da de film nu zici nimic? serios acuma… i-as trage pe dreapta pe toti prostii care sunt aproape gata sa ma omoare la drum lung si sa le arat filmul asta… si lor si rudelor lor…

  3. Melk Says:

    Da, il vazusem. E foarte bine realizat, Metallica rulz, dar pe mine nu m-au afectat niciodata astfel de campanii.

    La noi in tara ar merge mai degraba o campanie tintita spre guvern, sa bage dreacu’ autostrazi. Normal ca ii dau peste 100 daca sunt nevoit sa pierd timp mergand in cozi, sub limita de vitea legala. Mai e si problema depasirilor, normal ca e mai periculos pe un drum national infect decat pe o autostrada…

  4. dvictor Says:

    Meriti sa-ti ia astia carnetu. Daca mergi cu 100 la ora pe unde nu se poate… cu ce esti tu mai bun decat bizonii aia mari din trafic…

  5. Melk Says:

    Stiu ca merit, dar merg peste limita legala numai unde pot si nu deranjez pe nimeni. In oras, sau unde sunt multe masini, incerc si cred ca reusesc sa sfidez cat mai putine reguli de circulatie.🙂

    Problema e ca nu am timp sa merg ca la carte folosing o infrastructura de doi lei.

  6. dvictor Says:

    nu da vina pe tara ta pentru ca nu ai tu rabdare. Daca esti unul dinala care depasesti de-ti vad pupila dilatata din masina mea de pe contrasens, iti fur carnetul la prima bere care o bem impreuna.

  7. Melk Says:

    Nu, cand e vorba de depasiri sunt penibil de precaut. Probleme mai am cand vreun gog din fata mea se baga si el in depasire si nu se asigura, era sa ma faca un TIR odata.

    Dar cand soseaua e libera ma mai trezesc si la 170… Nu e neaparat chestie de rabdare, dar se intampla sa am de facut cateodata 700 km/zi + cateva ore de lucru si nu imi ajunge timpul. Daca as sti ca am o autostrada si merg constant pana la destinatie, poate as merge si eu normal – macar pentru consum.

    Noi sa fim sanatosi.🙂

  8. dvictor Says:

    asa mai merge. Nu ma refeream la viteza care o prinzi pe riscul tau. Ma refeream la toti dobitocii care depasesc la limita.

    Si eu sunt la fel, conduc repede iar la depasiri sunt prudent. Adica nu depasesc unde nu vad. Chit ca nu este linie continua. Si incerc sa imi stiu limitele masinii. Nu ca toti dobitocii cu BMW seria 3 SH aduse din germania cu placute de frana semi-dezintegrate.

Lasă un răspuns

