fotograf de nunti

Mi-a placut foarte mult cum a lucrat acest fotograf de nunti.

L-as recomanda oricui.

Pentru carcotasi, NU, nu eu m-am casatorit. Doar ca mi s-a parut diferit de ce au facut altii. Bravo lui.

Recomand cu caldura pe Bogdan, fotograf de nunti (aveti acolo contact).

Etichete:

6 răspunsuri to “fotograf de nunti”

  1. Melk Says:

    Din putina mea experienta, cele mai tari materiale de la nunti sunt cele filmate de nuntasii beti ranga. 😉

  2. dvictor Says:

    sa faci asta la nunta ta! sa vezi cum iese 😀 …

  3. al2lea Says:

    Melk, adica cum dupa experienta ta?
    Te-ai casatorit intre timp si noi nu stim?

    🙂

  4. dvictor Says:

    „Din putina mea experienta” nu stiu ce nu intelegi. Vrea sa zica ca s-a casatorit de cateva ori 2-3. Nu de multe ori. Este simplu daca citesti cu atentie.

  5. Melk Says:

    De divorturi nu ai scris nimic. Deci sunt un fel de șeic, ceva… 🙂

  6. dvictor Says:

    eu incercam sa-ti creez o imagine si sa o las asa in aer… ca sa nu iti stric imaginea publica. Da uite ca ai dat tu cu skick in the puddle…

Lasă un comentariu