Lupu Leonardo

Scrisoare catre fiul unui POLITIST corect!

Esti fiul lui Lupu Leonardo? Politist la sectia accidente Grivita?

Nu conteaza fata sau baiat, iti spun povestea tatalui tau, care este un om corect. Un om pregatit pentru viata si demn pe tot ce a realizat.

Vreau sa-ti laud tatal, il consider un om exceptional. Trebuie sa aflii si tu! In cati ani vei cauta tu pe google „Lupu Leonardo” si deja post-ul asta va avea praf pe el ba chiar o arhiva groasa si grea deasupra, poate chiar blogurile nici nu vor mai fii surse.

Ca sa nu plecam in necunoscut, as vrea sa ma prezint. Nu ma considera un neica-nimeni, nu sunt un vagabond, nu sunt un combinator, nu sunt vulgar,  sunt un om cu facultate, cu pasiuni si orisicat citit.

Am intelectul si dreptul sa pot emite o parere pertinenta despre tatal tau. Lupu Leonardo.

Mult mai multe dupa read more:

Sunt un om onest, un om cinstit ce respecta legea, stiu sa-mi recunosc vina.

Nutresc un sentiment de tristete pentru tine, pentru ca tot ce ai in casa, masina pe care o conduci, pana si mancarea pe care o mananci zilnic (asta daca nu iti castigi singur respectabil existenta) este facuta si de ultimul sofer de tir, de ultimul cocalar manelist, da si de oameni bogati in Q7.

Noroc ca exista spagi grase slabe, purulente, urat mirositoare si care pateaza.

Tatal tau si-a bagat ambele maini in rahatul cald, aburind si proaspat … l-a ridicat usor cu grija, i-a adulmecat mireasma putin intepatoare dar inacelasi timp dezgustatoare. Era un act pervers pentru el,a bagat mana in rahat, rahat ce oricum urma sa il ajute sa isi/iti cladeasca o viata.

LUPU LEONARDO cu incredere deschide gura, cu ochii inchisi strans spre lacrimi introduce usor in gura si mesteca sperand sa se obisnuiasca.

Asa a mancat pentru a mia oara ce mananca zilnic ca sa poate sa-ti dea stilul tau de viata.

Tatal tau este un om exceptional, un om corect. A stiut sa ia spaga corecta pentru munca prestata. Precum o curva (scuza-mi iesirea).

Din pacate zic pentru ca eu am fost furat de catre el. Dar am trecut peste moment.

Nimic nu a contat vreun fel in fata tatalui tau (Lupu Leonardo), care a reusit prin maiestrie sa transforme un accident din spate in accident lateral. Cum a reusit? Prin amenintari violente.

Am fost furat de Lupu Leonardo. M-am resemnat, nu conteaza cine esti, nu conteaza unde esti. Poti sa faci orice in Romania pentru ca exista in continuare oameni precum Lupu Leonardo. Oameni corecti, ce stiu cu ce burete sa stearga niste incidente minore. Doar are si el casa, familie, eventual sotie. Inchide ochii mesteca usor, dar traieste.

Imi pare sincer rau ca auzi asta de la mine, fiu/fica de politist ce esti. Cu toata seriozitatea, oricum au mai fost glumite pe tema asta la scoala despre tine, esti obisnuit/a.

Cu ocazia asta ai mai aflat ceva despre el. Tatal tau. Lupu Leonardo. Un om ce face cu ochii la inculpat ca sa il calmeze ca va scapa cu bazma curata.

Nu vreau sa fac nimic, nu te acuz de absolut nimic. Sper doar sa ajungi la facultate si sa inveti ceva onorabil in viata.

LUPU LEONARDO este motivul pentru care Romania inca este o tara plina de oportunitati. Personal sper sa ma opreasca el la un filtru sau la un radar.

Si sa nu ii dau nimic. Si sa nu ma recunoasca din miile de cazuri „rezolvate”.

UPDATE: eu personal astept sa urce pe lantul troficospagar al politiei. Ca sa am cum sa-i urmaresc evolutia.🙂, Orice asemanare cu persoane reale,este pur intamplatoare. Oricum LUPU LEONARDO este un personaj in sine. Dati spaga „la baiat, al sefu, la patronu” ca tine bine.

14 Răspunsuri to “Lupu Leonardo”

  1. Melk Says:

    Haha!🙂 Tu ai patit-o sau altcineva?

  2. dvictor Says:

    eu eu… ;)… si posibil multi altii

  3. Mobilitatea « DVictor - carnetelul meu Says:

    […] – Lupu Leonardo; […]

  4. un cititor Says:

    Are cumva vreo legatura cu agentul Lupu Leonardo de la biroul accidente usoare sector 6? E cumva fiul lui? Asemanarea e prea mare pentru o simpla coincidenta.

  5. dvictor Says:

    pai acest domn politist este la accidente usoare, nu stiu nimic despre arborele sau …😀

    Nu m-ar mira daca ar fi ceva pila de la accidente.

    Tratat ca pamflet desigur…

  6. un cititor Says:

    Sunt cititorul de mai sus. Va multumesc pentru raspuns. Am avut in accident si din pacate nu am putut lua nr. masinii din cauza vizibilitatii slabe (era o ploaie torentiala). Cel care m-a lovit a fugit, eu m-am prezentat la politie si am avut onoarea cu Dlui. A considerat ca eu sunt de vina, dar „nevinovatul” nu s-a prezentat la politie. Mi-am reparat masina pe casco dar Dlui. a avut tupeul sa-mi ceara RCA-ul ca il dea pagubitului cand vine, desi nu avea nici un element de identificare. Am refuzat, iar „nevinovatul” nu s-a prezentat nici in ziua de azi la politie (asigurarea RCA a ramas la mine). Oare la ce ii folosea Dlui. agent asigurarea mea daca nu avea coordonatele „pagubitului” ?

  7. dvictor Says:

    :)) GENIAL!!!!

    cand emani coruptie prin fiecare por al pielii… iei orice… faci orice…

    Domnul Lupu Leonardo este exact cum este descris mai sus si concretizeaza perfect imaginea Institutiei in care activeaza. Pacat de copii sai cand vor afla.

    Inca cativa ca el la conducere si suntem ca si prizonieri in propria noastra „tara”.

    Cred ca daca mai stateai putin acolo te convingea ca
    1) nu aveai viteza regulamentara
    2) Nu purtai centura (observa el dupa urmele de pe camasa ta)
    3) personal cunoaste el cel putin 2-3 pietoni pe care era sa-i calci (din greseala) in aceeasi seara😉

    Bine ca ai scapat.
    La mine facea cu ochiu la inculpat crezand ca eu nu vad😉

  8. un cititor Says:

    Copiii lui (daca are sau daca va avea) vor fi la fel ca el. Putin probabil ca scoala din Romania va reusi sa lipeasca ceva de ei, mai mult decat parintii lor. Asta e realitatea cruda din Romania.

  9. dvictor Says:

    Din pacate ai dreptate…

    Poate doar rusinea ii va schimba… dar in ultima vreme nici rusinea nu mai schimba oameni, ba chiar ii face sa simta importanti…

    Comentariile acestea vor ramane… poate le va mai vedea cineva. Poate o sa invete si un politist din sectia sa sa foloseasca un calculator… (unul mai destept) si va da tuturor colegilor articolul asta😀.

  10. un cititor Says:

    Dati mai departe si procedati si voi la fel in situatii similare. Poate asa se satura cineva se mai face ceva.Nu suntem maimutoii autoritatilor care incaseaza taxe de la noi.

    –––- Forwarded message –––-

    Subject: semafoare defecte
    To: bpr@b.politiaromana.ro

    Buna dimineata,
    Ma numesc Carmen Coman. Revin cu o reclamatie privind semafoarele defecte din intersectia Semanatoarea – Splai si lipsa unui politist in zona. Este chiar atat de dificil pentru administratia strazilor sa mentina in functiune semafoarele, mai ales intr-o intersectie solicitata si care preia rute ocolitoare pentru zona pasajului Basarab? Am mai facut o reclamatie asemanatoare in 19 mai si am primit raspuns de la dvs. la inceputul lunii iunie. Va multumesc, dar din pacate asta nu rezolva o problema care se pare ca depaseste autoritatile, fara a se putea explica intr-un fel. Dificultatea si pericolul au aceleasi grad atat pentru pietoni cat si pentru soferi. As prefera sa nu va mai deranjati cu un alt raspuns si sa luati masurile necesare.
    Cu respect,
    Carmen Coman

  11. dvictor Says:

    Doamne ajuta… dar daca ai trimis mailul lui Lupu Leonardo… el o sa deschida calclatorul cu un cutit de scrisori.

    Sunt curios de raspuns

  12. un cititor Says:

    Nu i l-am trimis pentru ca Dumnealui „aplica regulamentul si nu tine cont de circumstante”. „Pentru circumstante adresati-va instantei, doamna. Eu aplic regulamentul”. Totusi, circumstantele sunt create de atitudinea lor. M-as bucura daca din intamplare ar ajunge la el chiar daca il va cauta fara succes „in regulament”. Asta numai daca nu o sa foloseasca in prealabil, cutitul de scrisori.

  13. marius Says:

    oare sa fie asa cum ziceti voi……………..poate exista un dumnezeu si stie exact ce mintitiiiiiiiiiii voi si….poate va loveste.eu il cunosc personal si nu este omul despre care vorbiti voi.oricum cel care a inventat povestea …nu iii retin”numele”este un papagalllllllsi inca un papagallll siii……………rusineeeeeeeeeeeee

  14. dvictor Says:

    Marius… poate exista un Dumnezeu (vezi ca e cu D mare) sa il vada pe sti tu cine cum face cu ochiul inculpatilor😉. Ori este extrem de incompetent ori pur si simplu nu stie (si nu ma refer la Dumnezeu aici).

    Oricum eu am trecut peste moment si eu l-am uitat.

    Repet, sunt un om cinstit si muncesc pt a imi castiga existenta, atunci m-am simtit calcat in picioare de proprii mei bani (impozite ma refer).

    Nu stiu la ce nume te referi dar tu esti cu ale tale nu te voi contrazice!

    La cat de rau ne merge tuturor acum -25% (cazul vostru) si alte de gen toate problemele astea cu spaga si certuri stupide sunt realmente inutile.

    Ii urez si lui si tie numai sanatate si fericire. Sunt aici in cazul in care este nevoie de o discutie civilizata.

Lasă un răspuns

