BMW (Automobile Bavaria) si Toyota Nord

Merita citit in ce rahat de bagi cand te joci cu firme serioase cu reprezentanti idioti.

Aici despre BMW

Aici despre Toyota

Am citit aici despre toate astea.

Vedeti voi cum merge treaba. Si BMW si Toyota sunt masini ce se pot strica oricand. Conteaza ce service ai in spate si in ce tara esti. La noi oricum se fac pe ei, la absolut orice problema.

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “BMW (Automobile Bavaria) si Toyota Nord”

  1. Cand nu ai grija de retea Toyota « DVictor – carnetelul meu Says:

    […] intampla oriunde si noi consumatorii ne ardem cu Toyota (unu, doi), Porche Bucuresti (unde aproape ca te bat daca ai vreo problema), Automobile […]

  2. carmen Says:

    Te plimba pana se strica si pe urma iti spune ca trebuie inlocuit. Principiul de baza este de a inlocui nu de a repara pentru ca nu se pricep si vezi doamne ” nu se poate repara”. Acum un an am avut o problema cu alternatorul masinii (OPEL) si am fost la service-ul lor. Mi-au spus ca ei inlocuiesc nu repara, ceea ce insemna 1000 euro. Am fost la un electrician particular (autorizat), mi-a schimbat o dioda la puntea redresoare si merge fara probleme. M-a costat 250 lei.

  3. dvictor Says:

    pai macar zi si numele dealerului ca sa stim o treaba!

Lasă un răspuns

