Este greu sa te comporti ca un surd

Sunt surd, asta incerc sa fac. Sa fiu surd si sa merg in fata asa in surzenia mea acuta. Sa nu mai aud nici un sunet sa ma deranjeze din drumul meu. Sa merg direct spre steaua din fata ochiilor fara sa aud ca de fapt este o piatra. Oricum o sa o fac… doar ma enerveaza ca sunt deranjat.

Nu stiu de ce m-am saturat de bloggeri destepti, prieteni siroposi si excesiv de iubitori (falsi), Romania, tranzactii si diferite sfaturi. Oare chiar toti suntem destepti in tara asta?

Acum, aici este ziua in care eu m-am lasat de gandit. Este ziua in care am inceput sa imi tin parerile pentru mine, sau macar sa le livrez intr-un mod discret, doar la nevoie.

3 răspunsuri to “Este greu sa te comporti ca un surd”

  1. al2lea Says:

    A, si tie iti place „Limbi in parc”? 🙂
    Iara esti suparat pe lumea asta… fii vesel, VICTOR…AS 🙂

    Nu fac pe desteptul… vreau numai sa te „enervez” putin si sa te aduc pe „linia de plutire”
    🙂 🙂

  2. dvictor Says:

    Nu-i problema de suparat… doar nervos 😀

  3. De ce suntem toti destepti? « DVictor - carnetelul meu Says:

    […] ce suntem toti destepti? By dvictor Repet ideea. Vad in jurul meu zilnic oameni care stiu absolut orice domeniu doar ca lucreaza ca si asistenti […]

Lasă un răspuns

