Mobilitatea

M-am obisnuit.

Cred ca in trafic, ma gasesti in 3 stari. 1) sunt calm si ma gandesc departe si nu ma intereseaza drumul 2) ma grabesc irascibil si imi incolacesc masina prin toate unghiurile posibile 3) sunt bucuros de sofat (aici mai pun si o frana de mana pe la curbe) intr-o graba controlata spre destinatie.

In toate cele 3 cazuri NU IMI ASUM RISCURI. Nu vreau sa sune a „nu imi asum riscuri inutile„. NU IMI ASUM RISCURI punct. Cel putin pt starea 3) pasagerii nu sunt de acord cu mine.

Oricum, unde vroiam sa ajung. In ultimul timp m-am gasit des in starea 2) si rar in starea 1). In ambele cazuri de blocaj in trafic. Intrebarea ce ma macina: Ce as putea sa fac sa imi umplu timpul ?

Am jucat sah (pe telefon), am stat pe net(ziare and all), tot de pe telefon. Am un prieten care se uita la seinfeld in trafic.  Dare sunt astea oare deajuns? Sunt curios cand se va inventa un Incar entertainment serios :D.

Cu laptopul nu am reusit sa ma distrez prea bine in masina, pur si simplu m-a deranjat. Acum mi-am facut un proiect personal sa impreunez/integrez un PDA cu sistemul audio al masinii cu un hard portabil, un fel de hub de informatii in cadrul masinii.

Probabil cand se mai incalzeste si cand mai prind o vacanta. Ca pana atunci trebuie sa ma ocup de criza ce vine si 1.254.432 de oameni neseriosi si falsi cu care sunt nevoit sa fac afaceri (suna cam pompos dar nu gasesc alta exprimare) (respir un pic pt ca am avut o fraza lunga cu paranteze stupide … ) zilnic.

(PS: asta nu include echipa cu care misc muntii)

(PS2: cate lucruri am putut sa squeez in acest post). Mai de zis poate de:

Lupu Leonardo;

UPC care mi-a inchis tot weekendul tv-ul din incompetenta pura

si am cam atins toate subiectele majore ale carnetelului meu online.

Lasă un răspuns

