Cum sa calci un prosop

cum-sa-calci

M-am gandit ca acum de Craciun merita sa invatam si noi ceva nou. Mai ales noi baietii. Doar ca sa facem viata fetelor mai usoara, sa incercam sa ne uitam!
Puteti sa considerati asta felicitarea mea de Craciun FERICIT pentru voi!


5 răspunsuri to “Cum sa calci un prosop”

  1. i.o.flavius Says:

    Sarbatori Fericite pe mai departe, inca, si La multi ani cu ginduri si rinduri inspirate. Cele bune!

  2. www.Joined.ro Says:

    Craciun fericit !

  3. dvictor Says:

    Sa traiti bai!

  4. al2lea Says:

    aaaaa….
    astea au luat fierul meu la calcat
    si eu am unul lafel!
    🙂

Lasă un răspuns

