Renault Megane 1.5 dci 80 de cai

Bucuresti – Sinaia dus intors 35 lei motorina.

Dupa cum se vede si pe consomo, am facut mai putin inca decat media lor de acolo la consum Renault Megane

Hai ma lesi cu toate calculele alea benzina/motorina renteaza?

Mers 110-120 pe DN1, 76-78 in localitati – folosit 80% din drum cruise control (asistat de indemnarea mea) + de la Campina am condus in forta, fara menajamente de turatie (ma refer la serpentine aici).

Hai mai las-o in pace de benzina ca e prea de tot motorina asta.

35 de lei consumati doar pt drumul asta este stupid de putin. Mi-e si rusine. Si nici macar nu am condus la consum, am condus constant si bine, fara nici o jena de a baga piciorul unde a fost nevoie.

Etichete:

15 Răspunsuri to “Renault Megane 1.5 dci 80 de cai”

  1. Melk Says:

    E putin 80 CP, orice ai zice. Nu e nasol cand depasesti?

    Cum dracu’ ai pus motorina de 35 de lei ( aprox 10l) si ai condus 300 km?? Iti dai seama ca nu o sa te cred niciodata ca ai un consum de 3 – 3,5l la 100 km… Mai ales pe drum de munte, unde cand urci nu are cum sa consume sub 6-7 daca mergi ca trabantu’ si sub 9-10 daca mergi repede.

    • bogdanp9 Says:

      Mie nu mi se pare putin. Cuplul conteaza mai mult si te asigur ca face depasiri destul de bune (am condus si eu una de mai multe ori). Tre sa gandim asa: in 60-70% din timpul de conducere nu avem nici macar 30% din puterea maxima (care este la 4000+ rpm diesel sau 6000 rpm benzina), pe cand cuplul (mai ales la diesel) este aproape de maxim tot timpul (1700-2500 diesel, 3500-4000 benzina).

      • dvictor Says:

        Si eu sunt complet multumit de masina. 80 cai nu sunt putini dar nici multi. Adica o simt foarte ok sub mine (poate este si din cauza directiei). Daca o turezi ok, se descurca bine pt nevoile unui om normal.

        @bogdanp9 – meganu asta prinde la 3750 nu 4000. Opel astra spre exemplu prinde la 4400, deci ai dreptate

        Cred ca vrei sa zici ca o benzina trebuie sa schimbe o viteza inferioara in depasiri😀. Cam atat.

        Magnific la masina aceasta este raportul performante/consum si faptul ca nu are un lag imens la turbo (precum un opel astra).

        La un consum de 6 in oras nu ai ce sa mai vrei. (http://www.consomo.ro are multe variante de consum/orase)

        Oricum confortul este ok, dimensiunile sunt acceptabile, garda la sol la fel si consumul o recomanda ca masina de criza.

      • bogdanp9 Says:

        Nu vreau sa spun ca la benzina tre sa schimbi mai des (desi este adevarat). Vreau sa spun ca toti caii aia de la linia rosie a turometrului sunt foarte rar folositi.

  2. dvictor Says:

    Da, sunt cam putini. Se simte in depasiri. Depinde si cat o turezi… si cat de in forta o tii. Ca daca alegi sa urci cu ea in turatii… e mai greu.

    Norocul este ca este mai usurica si are cuplul ok. O sa ii fac tuning la 100 dar din august. O sa spun si atunci cum se simte.

    Iti dai seama ca are si o oarecare marja de eroare, pt ca pe bord mi-a zis ca am 4.2.

    Gandeste-te ca Pilotul automat iti scoate si 2.3-2.7 pe drum drept si mers incetisor (legal). Daca il si asisti putin sa il scoti manual la dealuri, ai consum aproape zero.

    Oricum se invarte la suma aia. Si spun asta pt ca ajunsesem la munte si nu scazuse acul de la motorina.

  3. marius Says:

    Am 1.5 60 kw varianta hatchbach si va spun ca nu consuma mai mult de 4,8 in buc si 4.5 la 140 km/h mers in afara orasului dar am scos si consum pe calc de 3.9 la 110 km/h . in leg cu motoarele de 1.5 la mine vin-o tu cu mot de 1.6 benzina dupa 80 km in sus sa vedem daca ma faci

    • dvictor Says:

      Inca un lucru, mie in oras imi consuma 6,1-7 depinde cum ma dau la ea. Dar la 7 chiar o bruschez.

      Am incercat in oras sa conduc economic cam 100 km, si sub 5.8 nu am reusit sa scad. Adevarul este ca m-am si enervat sa merg incet atat de mult. (vorbesc de Bucuresti)

  4. dvictor Says:

    E masina buna!😉

  5. Popescu Says:

    @marius, esti slab frate. eu cu acelasi motor, scot 4,2 in Bucuresti (medie pe cel putin 500 km), in afara imi ia mai mult, insa merg ceva mai tare, ma cam alerg cu BMW 320 (cele de 163 CP) sau Golf-uri 2.0 TDI, pana la 180-190 ma tin dupa ei fara probleme🙂

    • dvictor Says:

      4.2 e parfum in Bucuresti. Nu am reusit sa scad sub 5 fara sa o subturez deranjant si vizibil.

      Probabil esti foarte atent cu frana de motor🙂

      E o masina care iti permite un consum foarte bun daca o conduci cum trebuie

  6. automatic transmission Says:

    Yes! Finally something about affordable used cars.

  7. forty miles per gallon Says:

    whoah this blog is magnificent i love studying
    your posts. Keep up the great work! You understand, a lot of persons are looking round for
    this information, you can aid them greatly.

  8. continue reading Says:

    I simply couldn’t leave your website prior to suggesting that I extremely enjoyed the usual info an individual supply on your visitors? Is going to be back incessantly to investigate cross-check new posts

  9. Borse Di Gucci Says:

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d certainly donate to this brilliant blog! I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding your
    RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this website with my Facebook group.
    Chat soon!

  10. Formatii Nunta Iasi Says:

    1,5 diesel oricum ai merge scoate un consum ok, insa daca e masina mare, se duce aproape de motorul de 1,9

Lasă un răspuns

