Iar analize

Iar am am fost la analize. Azi am dat de o tipa ceva mai in varsta… parca avea mainile de beton armat. 😀

6 răspunsuri to “Iar analize”

  1. al2lea Says:

    Dar ce analize-ti faci, puule?
    Si la cine?
    tztztz… alege si tu un laborator ca lumea! Cu fete tinere care sa te… analizeze 🙂

  2. dvictor Says:

    E laborator mare stai linitsit… 😉 de data asta s-a nimerit sa fie una mai putin tanara;)!

    Analize simple… revizie anuala pt niste probleme mai vechi ( ceva lejer)

  3. al2lea Says:

    eu ma duc maine la cele obligatorii…

  4. dvictor Says:

    ce obligatorii… de cine esti obligat 😀 Am vazut pe blogul tau ceva cu analize

  5. al2lea Says:

    Ei, vorba vine obligatorii… cica dca nu le faci si te prinde ca esti bolnav, te pune sa platesti… E vorba ca fostul guvern a facut un efort de cam 2 milioane de om ca sa -si faca analizele si sa descoperi ca ai alea, alea mari… de-aia ar fi obligatorii ca altfel le platesti.

Lasă un răspuns

