Inceput de azi nervos

S-a rezolvat totul. Se pare ca daca zici ca esti nemultumit, se rezolva imediat. Renault Createur d’automobiles isi mai respecta si obligatiuniile din garantie. Asa e cam la toate. Noroc ca au service-ul mai bunicel decat Volkswagen spre exemplu.

ORICUM, la cat imi place Renault Megane ca masina practica, nu mi-as mai lua decat Laguna III cu consumul ei delicios (vezi consum Renault Laguna III =8urban, 7 afara – deci eu sunt cu 1-2 litri sub ei )  sau Clio (desi e cam scump) benzina sau diesel. La consum Clio III benzina 110 cai e putin cam mare (10-11) dar merge, pe cand la consum Clio III diesel rupe (e aproape cat consuma megane II)  adica 5-6 in oras si 4.5 afara.

Ce e mai jos nu se mai pune.

Azi am inceput nervos… mai mult sau mai putin din cauza Service Renault NU, am gresit, din cauza RENAULT Createur d’automobiles (adica compania mama) in care s-ar putea sa-mi bag picioarele + in toate post-urile legate de consum.

Nu de alta dar la cat am economisit cu mega-consumurile alea la drum lung de 3,8-4,3 recuperez acum…

Nu vreau sa se creada ca fac nazuri, dar o masina cu care ne-am purtat cu manusile (bumibum si cu mine dar mai ales ea), la 15 mii face figuri si Renault zice ca de fapt am eu impresii. Pai atunci sa nu incepi sa-ti faci probleme legate de aceasta marca?

Revin cu detalii pt ca a fost un dialog cu cei de la service si de fapt cred si sper ca ei incercau apa cu degetul sa vada daca le iese ceva sa iasa fara sa repare ceva in garantie.

Etichete: , ,

Un răspuns to “Inceput de azi nervos”

  1. azi « DVictor - carnetelul meu Says:

    […] azi By dvictor Azi mi-am luat masina cu platforma (nu e cea din post-ul trecut). […]

Lasă un răspuns

