azi

Azi mi-am confirmat ca primul om pe care trebuie sa depizi in orice moment esti chiar tu!

Azi mi-am luat masina cu platforma (nu e cea din post-ul trecut dar aceeasi marca Renault).

Azi m-am enervat pe masinile Renault.

Azi ma intreb serios. Oare in zilele noastre, mai are sens sa iti iei masina? Nu se pune ca ieri am impins la a mea de am rupt. Unde sa te duci? Ce sa mai cumperi?

Renault? Baietii de la service sunt bunicei. Dar ce te faci cu producatorul si produsul?

Volkswagen? Cand vor invata sa stranga un capac de ulei dupa revizie vorbim si despre ei. Norocul lor este cu produsul bun.

Mitsubishi? Cine? Ratatii aia care vand masina de teste reparata dupa accident fara sa zica nimic?  (am aflat si eu azi)

Sa mai iei masina noua? Cand la 12 mii iti face probleme?

Ce sa mai faci?

Lasă un răspuns

