Altar Nokia 6230

Nokia 6230

Nokia 6230

Azi ii ridic un altar. Nu pt ca a murit, ci pt ce reprezinta. Acest mic si potent (pe atunci) telefon il am din facultate (2005), l-am cumparat din primii mei bani iesiti din munca pe barba proprie. A costat cam 14 milioane parca (super mult pe atunci).

Dupa o vreme (1-2 ani)… am evoluat la Nokia E65, pe care il am si acum, iar 6230 a mers prin firma pe la vanzari.

Sa treaca prin 3 maini de vanzari este ceva. S-a plimbat… s-a plimbat si dupa ce am cumparat Steaua telefoanelor utile nokia,1100 cu lanterna, 6230 a ajuns la mine. Toate telefoanele secundare schimbate m-au facut sa inteleg de ce Nokia este Nokia. 6230, si nu tiganescul ala cu i  in coada (6230i), este un telefon… extraodinar de frumos si rezistent.

Intradevar a venit zgariat pe ecran (uzat, nimic clar) dar oricum… nimic ce sa ma faca sa nu imi placa. Bateria tine doar 2 zile, dar un telefon mai rapid ca asta ca si telefon secundar, nu o sa mai am. Un telefon sa ruleze jocuri bine, sa fie usor de folosit, sa aibe un look atat de discret. Mai rar

(sper sa nu ma enervez cu bateria)

Lasă un răspuns

