Am pacalit Starbucks-ul!

Ideea principala starbucks… Ajungi la cafenea, stai putin, bei o cafea… te simti bine ca esti urban… da pleci mai repede sa faci loc urmatorului. Ca sa fie siguri ca toate merg in directia dorita, ei te „ajuta” astfel… wireless costa (la noi nici nu e) si e portionat pe bucati de 45 minute… si nici nu au prize unde sa-ti bagi calculatorul sa stai mai mult.

Am ajuns aici au intrat dupa mine un tip cu un apple, unul cu ceva fujitsu asus… in 20 min au intrebat de priza… si in urmatoarele 15 si-au inchis laptpurile enervati ca au ramas fara baterie. (Cel cu apple l-a lasat pe masa, ca da bine si inchis😀 )

Cum am trisat Stabucks? Cu 9 celule baterie si vodafone internet. Ne simtim bine impreuna!

2 Răspunsuri to “Am pacalit Starbucks-ul!”

  1. Melk Says:

    Cum, mă, n-au uaiărles moca la Starbacs? Că mereu văd oameni cu leptopuri p-acolo. Pesemne „așa se face”.🙂

Lasă un răspuns

