Ilegal Opel Astra 1.7 Cdti

Iar am pus mana pe un alt Opel Astra 1.7 diesel identic cu cel din contextul acesta, alt proprietar.

Una din finele placeri ale vietii este motorul Cdti Astra. Recunosc, nu m-am dat cu vreun gti sau M3. Dar pentru o masina de om normal, Astra iar m-a lasat cu gura cascata.

Si nu este din cauza tonului ridicat al motorului ce tocmai a mancat pietris cu apa si digera constant la relanti si mai ales la turatii mari. Este pur si simplu turbo ala de turatii mari ce ma impresioneaza de fiecare data cand ma infig in el.

Ieri m-am dus cateva ore pe autobahn, pt ca in Romania ar fi fost ilegal ce a urmat.

La un stop ipotetic pe autobahn, eram eu si un Golf V. Diesel 2.0 . Alb. Drum liber in fata si un tunel fara radare.

Am mers pana la 125 km/h  (atat am vazut pt ca nu am putut sa ma uit prea atent). O inconstienta totala, dar pt opel astra cu motoru sau, turatiile mari si depasirile sunt specialitatea casei.

Volkswagen suna de parca s-ar fi rupt in doua la urmatoarea curba. Distanta la final, 1 masina si un pic. Opel in viteza a 3-a  la 125 si urca fara oprire. Volkswagen in a 3-a i-a taiat motorul puterea.

Nu ma bag in general in disractii dinastea, in general stau sub 100. Dar Astra este o masina pacatoasa.

Noroc ca am tras un drum rapid pana pe autobahn aseara, ca in pasaj la Marasesti n-as fi putut sa fac asta pt ca ar fi fost ilegal.

Si nici nu ma laud pt ca ma scald in marea anonimitatii blogosferice. Adica nu ma cunoasteti.

Etichete: , ,

7 răspunsuri to “Ilegal Opel Astra 1.7 Cdti”

  1. Melk Says:

    Turbo diesel in a treia la 125 km/h? Ce rost are? La diesel, dupa ce a „trecut” turbina, degeaba ii dai. Eu tin a treia pana la 60, maxim 70, dupa aia e mai mult zgomot decat acceleratie.

    Sau pate ai doua turbine, una pentru turatii mari si alta pentru turatii mici?

    P.S. Pune-ti feed-urile full. Te am in feed reader pe telefon si niciodata n-o sa am rabdare sa deschid Opera ca sa vad inca o linie de text pe care nu o pui in feed. Si baga si pozele. Nu scoti bani din blog, deci nu cred ca te doare. 😉

  2. dvictor Says:

    nici nu stiu exact despre ce vorbesti legat de feed-uri cu atat mai mult sa ma impiedice sa fac bani din blog :)) dar o sa ma uit .

    Depinde foarte mult unde intra turbo la masina si cat tine. Pt ca la schimbare de viteza poti sa ajungi sub turbo. Adica sa zicem ca esti la 70 in a 3-a. Schimbi viteza in a 4-a si nu rezolvi nimic pt ca a 4-a intra sub turbo (ca turatie). Si in plus de asta oricum pierzi din momentum la schimbare.

    Opel Astra este o masina de turatii, daca vreau sa se miste, trebuie sa ma dau la ea putin. La fel si la semafor, daca vreau sa plec repede sa tasnesc… trebuie sa am o pregatire/ritual/sacrificare de virgine in prealabil ca altfel e prea tarziu si pleci ca o caruta. Daca o turezi, fierbe!

    ITI DAI SEAMA ca opel astra nu are biturbo :)). l-as fi bagat in casa daca ar fi avut.

    Eu salivez masiv dupa Golf 6 acum.

  3. Melk Says:

    Tu ai boala pe hecibecuri… 🙂

    La mine turbina functioneaza aproximativ intre 1,8 si 3 krpm. Mai departe accelereaza, dar mai putin decat daca as schimba. Daca bag intr-o viteza superioara si e sub turatia de turbina ajut cu ambreiaju’, din reflex. N-am vazut dizăl care sa vrea turatii mari, da’ motorul asta al tau o fi mai nou, se mai schimba treburile…

    Despre feed-uri, vezi sa nu fie puse pe „partial”. Daca sunt „full” primesc tot textul si pozele direct in feed reader. Altfel primesc vreo 200 de litere si un link sa intru pe blog ca sa citesc mai departe.

  4. dvictor Says:

    prinde putin mai sus astra asta.

  5. dvictor Says:

    prinde de la 2300 si urca pana la 4400 😉 deci cum ziceam difera motoarele diesel.

  6. Alexandru Ciubi Says:

    Mah fratilor eu nu stiu ce opel astra aveti dar sunati teribiiiiiilll …. VOI HABAR NU AVETI CE POATE O ASTFEL DE MASINA PRECUM CA NICI NU O CONDUCETI CUM TREBUIE.

    Cer scuze.

    Mah eu am un opel astra 1.7 Cdti 2004 februarie brek 75 CP asa scrie in certificat, pe tester mia urcato la 120 CP :O a ramas si ala blocat.

    Oricum … ieri am schimbat cureaua de distributie ca am 143 000 si am schimbat si cureaua de transmisie si am reusit sa ii dau in a 3 a la 4000 de ture 153 km/h….VOI nu STITI CE SE INFING.

    Eu imi conduc masina cel mai mult fara scheme si figuri ca altii….. cu liniute prin centru sau chestii… nu eu schimb pana in 2300~2400 ture/m si nu merg peste 100 dar cand vreau sa o simt :O…..o simt bine de tot…

    am plecat de la mine din localitate pana in bucuresti….am prins un 325 BMW … si sa va zic IS VARZA…
    chit ca is BMW dar ori omu nu stia cum se conduce ori masina era OBOSITA 😛
    mergeam cu el la 160 km si omu nu putea sa ii dea mai tare …. mergeam la 180 km/h si el era in spatele meu…..M-am dus la 230hm/h CAT ARE IN BORD :O omu nu mai era pe langa mine….nu il mai vedeam….

    Numai ca sa va anunt … sa nu incercati asta niciodata …. eu am avut noroc si is stabil pe ce fac…dar hai sa nu zicem ca faceti accident dar cand masina ajunge peste 215km/h motorul se incinge cate oleaca….daka ati ajuns la 230km/h mai mult de o ora nu puteti merge ca vi se ridica apa destul de rpd….

    ORICUM……respect opelurile TOATE…..chit ca nu is bombele de pe strada da masinile is gandite prea cu cap si suflet 😀

    Si sincer….se tuneaza si frumos….mai ales astrele 😉

    Apropo……ati facut vreodata Drifturi cu ele ?
    sistemele de franare is prea frumoase…..IS JUCAUSE de sparg……faci ce vrei si ce nu vrei…..tractiunea pe fata te fascineaza daka o tii peste 3500 turatii :O 😛

    Sfat…..cant trageti frana de mana nu ii dati drumuu pana nu va intoarceti cat ati vrut….
    in caz de vreti sa faceti un drifft complet ….. in timp ce trageti frana de mana tineti-o turata cat mai mult … de preferat sa nu scada sub 3500 turatii ca e jale….

  7. dvictor Says:

    @AlexandruCiubi Pai nu s-a luat nimeni de Opel, eu chiar il laudam cat de bun este si ca mi-a placut mai mult decat golful 😀

    –––––––––––

    „… mergeam cu el la 160 km si omu nu putea sa ii dea mai tare …. mergeam la 180 km/h si el era in spatele meu…..M-am dus la 230hm/h CAT ARE IN BORD :O omu nu mai era pe langa mine….nu il mai vedeam…. ”

    RASPUNS: Te-ai gandit ca poate nu vroia sa mearga cu viteza de om nebun? Daca nu erai pe Autobahn nu e normala viteza asta prietene 🙂

    –––––––––––
    Legat de ce zici de drifturi ai dreptate se tin bine cu frana de mana, chiar sunt foarte controlabile, probabil este de la sasiu. Il simti extrem de bine inchegat in jurul tau.

    Da, concluzia este ca opel sunt masini foarte bune. Salivez clar langa o Insignia 🙂

Lasă un răspuns

