*222 Vodafone

Mai greu de dat de incompetentii de la Vodafone, nu a mai fost niciodata in istoria telefoniei mobile.
Felicitari Cosmote.
Nu inseamna ca la Cosmote sunt neaparat mai iluminati, dar ajungi sa vorbesti cu ei imediat, decat sa te intrebi un sfert de ora in ce categorie(meniul *222) a zeilor de la vodafone este problema ta si cand ajungi acolo sa nu fie nici o scapare sa vorbesti cu cineva.

Doamne ajuta sa nu mai am probleme de acum incolo. Ca oricum imi ia juma de ora sa gasesc solutia cu Incompafone. Si pe site nu raspunde NIMENI. Nu va mai amagiti cu apa de ploaie.

3 răspunsuri to “*222 Vodafone”

  1. Melk Says:

    Fa-ti abonament pe firma, poti sa suni la *221 sau *223, nu mai stiu, si vb direct. Sau poti suna la consultant si te ajuta sau te directioneaza imediat unde trebuie. 😉

  2. al2lea Says:

    Mai bine vorbesti cu mine. 🙂
    Esti mai castigat. Eu iti raspund, nu ca robotul ala. Ai dreptate. Eu am si abonament si tot asa patesc. Ne mai trebuie ceva scoala speciala, un postuniversitar ceva… sau sa trecem la Cosmote.

  3. dvictor Says:

    @al2lea: 1) as trece la cosmote complet (sunt deja) daca n-ar exista zone din Bucuresti unde pe strada nu am retea. (rare, dar sunt) Sau la mall baneasa… sau in orice bar sub pamant.

    Dar nu ma plang pt ca Cosmote a adus comunicarea inapoi in telefonia mobila.

    2) mai bine vorbesc cu tine! 😀

    @melk: Am pe firma… deci pot sa sun la numerele alea? Hai ca dau test data viitoare.

Lasă un răspuns

