Relaxare

Azi am fost dezamagit de smartini. Am zis sa nu zic nimic, dar nu pot sa ma abtin.

Nu mai am ce discuta cu el de acum incolo

Batusem palma sa facem o achizitie ostila si acum imi zice ca nu mai poate, dupa ce eu am strans fondurile necesare.

De fapt vroiam

sa cumparam blogul asta. Si sa il umplem de materiale educative.

A refuzat… Asta este…

3 Răspunsuri to “Relaxare”

  1. Melk Says:

    N-aveti voi bani, bă! E o afacere de milioane de ieuro. Bă săracule, vezi-ti de treaba ta, bă băiatule! Esti sarac… si esti si nespalat… că mirosi, am vazut eu că mirosi! Hahalero!

    Si fara legatura prea mare… e doar la mine asa sau numai in Firefox redirectioneaza http://melk.ro la http://www.melk.ro?

  2. Melk Says:

    Bă, io băgasem ieri un comentariu p-aci, da’ văd că ti s-a speriat blogu’ de el si nu-l arată. Ia uite, domne, incredibil… vor hotii să-mi fure blogu’…

  3. dvictor Says:

    mie nu mi-a zis blogu ca ar avea un comentariu😉. Ti-a fost frica de fapt😉

Lasă un răspuns

