Fara decizii importante pana in iunie

Vine o avalansa de telefoane misto:

Palm Pre, BlackBerry (cu querty si touchscreen), Iphone cu imbunatatiri si ei omit acolo sa zica si despre Nokia N97 si HTC Tiny2.

Concluzia, nu cumparati nici un telefon destept in perioada asta, pentru ca se vor lansa in perioada urmatoare doua tone jumatate de telefoane stupid de scumpe menite sa iti fure ochii.

Astfel tu, vei putea sa iti iei ca omul un Xperia, Htc HD, HTC TouchPRO sau alte telefoane cu querty/rezolutie/procesor inca bune si frumoase si sa le tunezi de sa le sara creierii digitali prin touchscreen (vezi www.melk.ro).  Sau de ce nu un N95 8 Giga sau E71 la 9-10 milioane ar fi foarte frumos.

Nu zic ca un Palm Pre nu ar fi misto. Dar zic ca peste 20 de milioane pe un telefon, deja este fortata nota. Parca in perioada asta nici telefoanele nu ma mai pasioneaza. Mi-am formatat telefonul si am doar browser nou (multumesc melk) si gmail pe el.

E o treaba si asta. Poate e criza, poate e BOC (nici nu am putere sa continui articolul despre taxa forfertara din drafts😦 )

aici articolul despre telefoane

4 Răspunsuri to “Fara decizii importante pana in iunie”

  1. Melk Says:

    Doar HTC Touch Pro 2 pare interesant in vitorul apropiat. E un Xperia X1 cu ecran mai mare, dar nu cred ca imi incape in buzunar. Nu prea mai are sens un smartphone fara Windows Mobile si rezolutie mare… ori vrei sa fie destept si sa poti instala pe el tot felul de mizerii (iti complici viata), ori iti iei un telefon normal ca sa vorbesti si sa trimiti semeseuri.

    Restul sistemelor de operare, inclusiv Symbian, mi se par prea „inchise”. Nochiile sunt la pamant.🙂

  2. dvictor Says:

    zici tu acum care ai ajuns la windows mobile, dar pe symbian de la Nokia nu te-ai jucat prea mult.

    Nokia daca este mai ieftin… este bun. Si are si camera ok.

    Cu Nokia puteam sa editez site-uri si sa le uplodez. Puteam sa fac foarte foarte multe. (spun puteam pt ca m-am saturat sa fac).
    Dar la 20 de milioane fara touchscreen, fara querty, te faci pe el de telefon.

    Sa nu crezi ca am zis ca WM este sub Symbian pt ca nu este adevarat. Windows mobile este (cred) cel mai bun software de telefon. Includ si iphone aici.

  3. Melk Says:

    Eu inca refuz sa consider „destept” un telefon cu rezolutie QVGA si fara taciscrin. Daca s-a putut acum 9 ani la Ericsson R380, nu inteleg cum inca putem considera telefoanele S60 smartphone.😉

  4. Actuala piata a mobilelor « DVictor – carnetelul meu Says:

    […] Eu v-am spus in aprilie sa nu va luati telefoan pana in Iunie da? […]

Lasă un răspuns

