Kia ceed echiparea city

Oferta cea mai buna de pe piata auto in acest moment. Oferta arata respect fata de consumator.

La doar 12.000 ai ESP+Airbag+Clima automata + 7 ani garantie (de fapt 5 ani pt ce conteaza) – toate astea cu motorul de baza care nu este chiar mort (adica este decent pt utilizare normala) doar ca consuma 10-11 sub o talpa normala/grea. Sa zicem ca ai si 5 stele siguranta euroncap pseudo-reale

aruncati 2-3 priviri pe aici

Pe langa un pret misto, are si un consum decent. Consumul Kia Ceed sau consumul Kia Cee’d este mai mult decat ok pt un benzinar, dupa ce zic baietii de pe Consomo.

Nu am nici o bucurie la ei, dar faptul ca dau ESP  in echipare si garantia aia mare, imi arata un respect pt client neobisnuit pt Romania + am auzit si ceva de un stop&start gratuit o perioada (un sistem ce iti intrerupe alimentarea cu benzina la stop), dar nu am detalii.

Este pachetul complet pt o masina moderna. Bravo lor ca au ajuns la un asemenea pret. Si nu am auzit ca ar recuperao prin consumabile ca la Peugeot.

Dar de ce mi-as mai lua masina noua pt ca oricum nu mai primesc tva sau consumabile deductibile pt ea nu? (pt neinitiati tva-ul era oricum al meu, nu era de la stat, doar ca acum statul il pastreaza) Mai bine iau Matizu de la vecinu si il aduc aport la capital. E si mai ieftin si mai avantajos nu? Pupai-ar tata de PSD si PDL.

Etichete:

Lasă un răspuns

