Nokia 1208

Daca ma urmaresti de mult, probabil cunosti „pasiunea” mea de curand trecatoare pt tehnologie.

Eeee, tocmai azi mi-a picat pe mana un telefon despre care vroiam sa vb. Nokia 1208.

Descrierea mea este simpla si vulgara: Super scula ieftina.

Pai telefonul asta intruchipeaza baza de comunicare necesara oricarui telefon. Poate chiar un pic mai mult (ecranul color) dar nu conteaza asta.

Lanterna. Cate fite au telefoanele moderne sa nu aibe o mica lanterna cu led pe ele. De multe ori ajungi in locuri in care nu ai lumina si iti deschizi display-ul la telefon. Cele moderne, (nokia cel putin) au un soft prin care transformi flashul in lanterna.

Dar a avea lanterna pe telefon imi pare cea mai buna inventie a telefoanelor accesibile (am evitat ieftine) de la Loudspeaker incoace.

Imi aduc aminte cand Loudspeaker era functia cu care te mandreai la telefon.

E, acum una dintre cele mai de baza nevoi, nevoia de lumina, tocmai a fost rezolvata. Eu sper sa am optiunea de lanterna pe orice telefon preinstalata. Nu neaparat in forma aceasta. Poate sa fie si un soft care sa foloseasca flashul de la camera incorporata.

Bateria. La limita unui telefon decent ideal. Rog seriozitate in comparatii, adica 1 zi cat tine bateria pt N95 nu este un standard, este un esec.

Etichete:

10 răspunsuri to “Nokia 1208”

  1. Allice Says:

    ai cumva idee de ce nokia 1208 al meu care inca nu a suferit traume sau zgaltaieli ,cand ma suna cineva il pot auzi numai daca dau pe difuzor?thank you !

  2. dvictor Says:

    pentru ca ti s-a stricat difuzorul. Cred ca este problema tehnica nu de setari. Cred ca in service ti-l rezolva imediat…

  3. danyel Says:

    ai idee ce se intampla cu telefonul meu nokia 1208
    ca atunci cand il aprind imi apare scris (Contact service) si nu se mai stinge pana nu iii scot bateria

  4. dvictor Says:

    Pai iti spune ce sa-i faci, contacteaza service-ul nokia 😉

  5. mirabela Says:

    am un nokia 1208 , mi s-a stins telefonul apoi cand l-am aprins
    mi-a fost cerut codul de securitate
    am scris 12345 , dar am constatat ca nu.l mai aud in momentul in care ma suna cineva:(
    iar daca vreau sa intru la sonerii , mi se stinge !
    ai idee ce se intampla, imi potri explica ce e de facut?:o3

  6. mirabela Says:

    poti *
    Scuze :*

  7. dvictor Says:

    Cel mai clar e o problema electrica, mie mi s-a stricat acelasi telefon din cauza difuzorului. 5 zile in service la nokia rezolva problema.

    http://www.nokia.ro/magazine cei de aici te ajuta.

    Sau cred ca si orice Germanos iti rezolva problema.

  8. florin Says:

    si eu tot un nokia 1208 am si de azi dimineatza nu se mai aprinde displayul si tastele. intrebare problema asta se poate rezolva in service? multumesc

  9. Bughy Says:

    Am si yo un nokia 1208 si am o problema majora a el. Il aprind sta cateva secunde aprins dupa se tot restarteaza la infinit. Sti care ar fi problema ? Bineinteles are ocazi cand merge brici 🙂 !

Lasă un răspuns

