Scurte pt azi/ieri

  • m-a jucat cu un Nokia 5800 (cel cu touchscreen) – mi s-a parut interesant si frumusel. Parca nu este atat de usor de folosit, dar probabil pt asa ceva trebuie sa te joci mai mult cu el
  • am asistat la un proces politic dubios (impreuna cu un anume twiterist). Astfel niste tineri si-au exprimat democratic un drept prin care au demonstrat faptul ca politica ne poate transforma pe toti. Am asistat cum dintr-un proces normal si simplu, noua generatie a stiut sa ia doar partea complicata si grea.O generatie ce impartaseste spiritul critic pentru evolutie si suprima creativitatea si initiativa in detrimentul oricarui alt sentiment. Personal cred ca toate acestea reies din piramida nevoilor. Oamenii simt nevoia de afirmare si … in ultimul timp, criticii au ajuns aproape mai vizibili decat proiectele pe care trebuie sa le tina protectiv in maini si sa le expuna.
  • Mi-am luat o super camasa (nimeni nu stie ca mie imi plac camasile)
  • m-am simtit dezgustat de tot ce poate insemna un business si evolutia sa (poate am sa revin la subiectul acesta)
  • mi-a atras atentia frumusetea unui Renault Koleos
  • am rasfoit un albumde prezentare cu obama (mint, asta am facut ieri)

(sper ca a fost interesant modul in care am integrat sublimul in banal intre punctele 1 si 3)

Lasă un răspuns

